Petua hilangkan sembelit dengan serat semulajadi



Patutlah kakSar minum vivix membuang laju je, lawas gitu. Puas kakSar cari petua hilangkan sembelit. Alhamdulillah jumpa juga.



Bagaimana cara mengatasi sembelit menggunakan serat semulajadi ni ?  Vivix sebenarnya mengandungi fiber atau serat semulajadi yang tinggi sebab ia menyediakan kedua-dua serat larut dan tidak larut. KakSar suka part Vivix yang ini. Senang hati membuang. 

Anggur Muscadine


Anggur muscadine, salah satu kandungan vivix mengandungi beberapa serat tidak larut. Banyak pulak serat tak larut dia. Kat mana serat tak larut ni menginap pada anggur tu?Pada kulit luar yang berserabut pada anggur yang sebesar bola golf ini adalah sumber serat tidak larut. Serat jenis ini tidak dicerna dalam usus anda. Sebaliknya, serat tidak larut ini melalui usus anda dan bertindak sebagai 'penyapu' dengan menolak sisa yang tidak digunakan oleh tubuh. Serat yang tidak larut ini dapat melegakan sembelit anda. 

Serat larut pula yang terdapat di bahagian lembut di sebelah dalam kulit anggur, menarik air dalam usus anda. Apabila ini berlaku, ia membentuk gel yang bergerak perlahan yang melambatkan penghadaman dan ia juga membantu meningkatkan populasi bakteri baik. Oleh kerana serat larut memperlahankan penghadaman, ia membantu membuat anda kenyang lebih lama.

Tu pasal kakSar sarankan anda yang mempunyai masalah membuang, sembelit berhari-hari minumlah vivix, satu sudu teh je sehari.. 

Pulak bulan ni ada promo beli 2 botol less 5%. Best tu... Special bulan 12 2017. Sale akhir tahun...



Meh jenguk apa kata mereka yang lain yang dah cuba kat sini http://bit.ly/2zVltFe

KakSar
Klik link untuk order ->www.wasap.my/60132015399

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment