3 amalan patut buat 10 malam terakhir untuk bertemu malam lailatulqadar

3 amalan patut buat 10 malam terakhir untuk bertemu malam lailatulqadar

KakSar baca baca tambah ilmu nak ketemu malam lailatulqadar. Baca satu blog ni, ada rujukan hadis. Panjang lagi tapi kakSar pendekk...

Read more
Keburukan B Kompleks?

Keburukan B Kompleks?

Ada orang cari keburukan b complex. Lalu terjumpa blog kakSar. Agaknya kenapa beliau cari keburukan? Makan apa pun ada bai...

Read more
Cara makan Set Puasa Shaklee supaya bertenaga semasa berpuasa

Cara makan Set Puasa Shaklee supaya bertenaga semasa berpuasa

Puasa 2018 berapa hari lagi ye ? Tadi kakSar tengok dekat google lagi 16 hari hohohoho Kaum ibu dah mula jengah judah berbuka puasa yan...

Read more
Promosi Shaklee Mei 2018

Promosi Shaklee Mei 2018

Selamat datang Mei 2018!! Bulan baru, mestilah promo baru!! Jadi sempena bulan ramdhan yang bakal tiba, inilah promo bulan Mei untu...

Read more
Coq trol plus shaklee sumber 100 mg coenzyme q10 dalam 1 kapsul memang banyak

Coq trol plus shaklee sumber 100 mg coenzyme q10 dalam 1 kapsul memang banyak

KakSar nak cerita pasal coenzyme q10 ni. Tapi sebelum tu, nak cerita pasal suami saya cerita pasal Coq Trol Plus ni dulu. Minggu lepa...

Read more
Lupa benda paling penting hari pertama bersalin korang jangan buat kesilapan macam saya

Lupa benda paling penting hari pertama bersalin korang jangan buat kesilapan macam saya

KakSar senyum. Teringat kejadian terbersalin bulan Oktober tahun lepas. Sebelum teambuilding kakSar dah terdetik untuk packing barang dan...

Read more