Hilang motivasi kerja langsung takde mood?

Hilang motivasi kerja langsung takde mood?

Korang pernah hilang motivasi? Rasa tak mampu nak buat pape? Nak makan takde mood Nak tengok tv takde mood Nak keluar rumah takde ...

Read more
Aktiviti semasa cuti sekolah

Aktiviti semasa cuti sekolah

Cuti sekolah, kena buat kerja sekolah lah! Tiap2 ari dorang kena tanya kerja sekolah dah buat ke belum? Sebagai permulaan , dua hari l...

Read more
Lutut sakit dan bengkak berkurang lepas minum ...

Lutut sakit dan bengkak berkurang lepas minum ...

Makan tengahari kat mana tu? Parking kete jangan jauh2 sangat kalau dah sakit lutut. kalau bengkak apatah lagi. Adehh kak Sar suka...

Read more
Sel kanser merebak hasil sel cacat beranak pinak

Sel kanser merebak hasil sel cacat beranak pinak

Dalam setandan pisang, akan ada buah yang tak menjadi atau rosak. Mungkin disebab kan serangan jangkitan haiwan perosak dsb. Begitu ju...

Read more
Hilang rasa sakit jahit bersalin

Hilang rasa sakit jahit bersalin

HILANG RASA SAKIT JAHIT BERSALIN Ha KakSar pernah rasa dulu, masa mula2 bersalinkan anak pertama. Zupppp.. doktor potong. Agaknya sebab te...

Read more
Apa telomeres nih?

Apa telomeres nih?

Korang pernah dengar TELOMERE? (sebut telo meye) Haaa... terngangakan... First time KakSar dengar Telomere, KakSar ingat something to do ng...

Read more