Obses dengan Shaklee?

Obses dengan Shaklee?

Hish dia ni. Pagi-pagi lagi cerita shaklee.Makan shaklee. Minum shaklee. Tengok shaklee. Rasa shaklee. Daripada bangun tidur pagi sampai...

Read more
Sedut hingus bayi baru lahir dengan penyedut hingus

Sedut hingus bayi baru lahir dengan penyedut hingus

Itu pun nak cerita! Orang zaman dulu, mak-mak guna mulut untuk sedut hingus kan. Tapi kakSar tak suka buat macam tu sebab diri kita ber...

Read more

CERITERA KELAHIRAN BAYI PRAMATANG PART 3

Suami ku dan adikku cuak dan cemas. Masing-masing bertanyakan aku ok atau pun tidak. Aku memangtidak bergerak sehinggalah stretcher sam...

Read more
4 langkah mudah hilangkan kebimbangan ibu bapa terhadap ruam lampin bayi baru lahir

4 langkah mudah hilangkan kebimbangan ibu bapa terhadap ruam lampin bayi baru lahir

Ingat lagi kakSar terbersalin sebulan lebih awal daripada tarikh jangkaan? KakSar rasa sebab terlalu lasak dua tiga hari sebelum itu, ...

Read more
Utamakan kesihatan orang sekeliling

Utamakan kesihatan orang sekeliling

Selamat pagi kawan-kawan 😊 Dah breakfast ke tu? Kaksar dah. Tengah kenyang nyum nyum Si bam bam baby A tengah tidur di pangku. Kita ...

Read more
Kulit cantik berseri tanpa make up dan awet muda semula jadi dengan Coenzyme Q10

Kulit cantik berseri tanpa make up dan awet muda semula jadi dengan Coenzyme Q10

Kulit cantik tanpa make up memang kegilaan ramai wanita. Saya faham sebab saya pun tak suka make up. Lemas dan rimas. Kulit muka yang...

Read more