Menikmati penghujung sesi kali ini

Salam pembaca, kalaupun ada yang membaca, eheh... Saya sebenarnya sedang menikmati waktu-waktu terakhir sesi penyusuan kali ini. Lagi dua bulan genaplah dua tahun dan saya sedang berusaha untuk proses memghentikan penyusuan....ini bicara ibu-ibu ... Kalau tidak begitu bermakna kepada anda, mungkin membawa erti yang mendalam kepada ibu-ibu bekerja macam saya..... :) Hati berat tapi akal mengatakan cukuplah setakat dua tahun sahaja untuk memberi ruang kepada ibu melebarkan sayap dengan lebih lagi.......

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment