Menikmati penghujung sesi kali ini

Salam pembaca, kalaupun ada yang membaca, eheh... Saya sebenarnya sedang menikmati waktu-waktu terakhir sesi penyusuan kali ini. Lagi dua bulan genaplah dua tahun dan saya sedang berusaha untuk proses memghentikan penyusuan....ini bicara ibu-ibu ... Kalau tidak begitu bermakna kepada anda, mungkin membawa erti yang mendalam kepada ibu-ibu bekerja macam saya..... :) Hati berat tapi akal mengatakan cukuplah setakat dua tahun sahaja untuk memberi ruang kepada ibu melebarkan sayap dengan lebih lagi.......

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.