Ketara sangat ke ke'kurus'an diriku?

Salam semua pembaca...,

Tika entri ini dituis, niat bukan nak menunjuk-nunjuk. ekaar berkongsi pengalaman dan rasa yang saya ernah rasai. Mungkin anda juga boleh melalui pengalaman dan mersai rasa yang sama sebagaimana yang telah saya alami.

Kebelakangan ini ramai sangat yang pabila bertemu saya terus mengatakan begini, 'kurusnya awak...'

Saya hanya mampu tersenyum simpul. Dalam hati, ketara sangat ke?

Ha, kalau mereka tanya, apa rahsianya, saya terus berseloroh, ' apa nak buat, kejar anak-anak '.... Kalau ada yang lebih serius bertanya, baru saya akan bagitahu apa yang saya amalkan. Setakat ini hanya kenalan rapat sahaja yang tahu apa yang saya amalkan. Kebanyakan masa, kenalan rapat ini jugalah yang selalu order produk Shaklee dengan saya. Alhamdulillah. Saya sekadar membantu apa yang perlu dibantu.

Saya selepas bersalin anak kedua, setelah enam bulan badan saya msih berisi seolah-olah 'berisi' lagi. Ramai juga yang tanya.. 'ada lagi ke' hihihihihi

Alhamdulillah, ada usaha ada hasilnya. Inilah hasil gabungan makan berpada dan pemakanan produk shaklee ESP dan Alfafa. Ini belum lagi ditambah Lecithin. Kalau saya tambah lecithin, mungkin lebih banyak lemak degil hilang, setuju?

Hidup jadi lebih bertenaga dan lebih kering.. mmm kering daripada lemak? Huhuhu..

Moga saya dan kamu akan lebih teruja untuk menyihatkan diri sendiri dan orang kesayangan di sekeliling kita!

Hidup nak sihat kan? Jum!!!

Sarah M
0132015399
Shaklee ID 890066

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment