Set Breast Feeding - yang juga di panggil Set B

Set ini dikenali set Penyusuan Ibu. Memang cukup 'glemer' di kalangan ibu-ibu yang menyusukan bayinya secara eksklusif.

Kenapa begitu?

1. Memang betul memperbanyakkan susu. Hasil makan Alfafa Shaklee susu jadi lebih banyak kerana alfafa mengandungi protein dan kalsium. Pada masa yang sama ia juga membantu dalam penyerapan protein.

2.Benar sekali Set B boleh meningkatkan produktiviti. B Kompleks dengan asid folik merupakan makanan tambahan yang anti-tekanan. Ibu-ibu sebenarnya akan lebih banyak menghasilkan susu sekiranya lebih banyak gembira & tenang

3.Susu pun lebih berkualiti. Susu ibu diperkaya dengan nutrisi daripada Vitalea Shaklee dan Vitamin C Shaklee . Susu akan jadi lebih pekat dan berwarna kuning kehijauan, lapisan lemak menjadi lebih tebal ( boleh lihat susu selepas beberapa jam disejukkan) , bayi minum lebih kenyang, tempoh menyusu pada satu-satu sesi menjadi lebih pendek.

4.Ibu jadi lebih bertenaga. B kompleks membantu menukarkan gula kepada tenaga. Sekaligus menjadikan ibu-ibu lebih bertenaga dan fokus.


Apa yang ada dalam Set B ini?

1- Alfafa Shaklee
2- B Kompleks dengan Asid Folik Shaklee
3- Vitamin C 500mg Shaklee
4- Vitalea Shaklee

Set ini sangat-sangat di cadangkan untuk ibu-ibu yang menyusukan bayi lebih-lebh lagi yang ada niat untuk menyusukan sepenuhnya bayi secara ekslusif. Saya sendiri telah mendapat manfaat set ini kerana saya juga menyusukan anak secara eksklusif!

Pesanan: Pengambilan Alfafa Shaklee semasa dalam pantang perlu di ambil secara berhati-hati kerana ia adalah herba. Langkah pertama anda perlu pastikan bayi anda tiada demam kuning. Sekiranya ada, sila tunggu sehingga demam kuning benar2 telah hilang barulah boleh memulakan makan Alfafa Shaklee. Sila dapatkan konsultasi pemakanan Alfafa Shaklee sekiranya anda adah ibu-ibu selepas bersalin. Mahu tanya saya pun boleh :)

Sarah M
0132015399 (sms/whatsapp)
Shaklee ID: 890066








KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment