Inilah #Shakleeeffect

Teks: Maisarah Mohamad
Foto: Maisarah Mohamad
Asalamualaikum pembaca budiman, semoga sihat dan ceria, dipanjangkan umur dan bahagia selalu!
Hari ini bercerita tentang kesan sampingan sejak saya makan Shaklee.
Apa pun yang membezakan kita semua adalah tindakan. Asbab kepada tindakan saya ambil Shaklee secara konsisten, yang saya dapati adalah:
-boleh fokus buat kerja di pejabat
-stress menurun
-menyusu sampai sekarang( anak no. 2, dah 2 tahun 8 bulan, bila nak putus tak tau lah, tapi dah nampak hujung lorong dah ni)
-Allergi saya berkurang
- Kolestrol normal
-Kulit cantik dan lembut
-Jarang demam/batuk/selsema, kalau ada kejap je alhamdulillah
-Anak- anak berselera makan, pun jarang demam, sama maca saya jugak.
- Suami kalau dulu selalu batuk memanjang, sekarang jarang, faktor anak jarang batuk juga
Dan banyak lagi.... Belum campur mak saya, mak saudara saya, pakcik saya..... Adik saya...panjangnyaaaaaaaaa....
Alhamdulillah. Yang membezakan saya dan anda adalah tindakan. Saya telah bertindak. Anda bila lagi?
Mari, kejar kehidupan lebih baik. PELUANG ADA DEPAN MATA. Selagi tiada tindakan pemula, akhirnya kita boleh agak.
Mari, hubungi saya untuk pertanyaan---> 0132015399
Salam sihat cantik,
Maisarah
Antara Vitamin yang ditawarkan

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.