Bantuan segera menghilangkan ruam di leher bayi dengan pantas

Kita paling risau kalau bayi dalam pantang mempunyai ruam di leher, berwarna merah seolah-olah kulit telah hilang di mamah sesuatu yang tidak kelihatan. Bukan itu saja, ia keluarkan bau yang tidak menyenangkan.

Ibu makan bukan sebarangan demi menjaga kesihatan diri dan juga bayi kecil yang masih lagi 'rapuh'. Habis, apa yang sebabkan ruam? Soalan demi soalan timbul dalam fikiran.

Pening kepala fikir apa punca ruam merah yang jelas kelihatan pada minggu kedua kelahiran bayi. Ketika ini, ibu perlu berhati-hati untuk sapu sebarang ubat kerana bayi terlalu baru.

Sehabis boleh dan mungkin, ibu cari cara paling selamat untuk merawat ruam yang dikhuatiri jadi lebih parah jika dibiarkan begitu saja.

Mahukah ibu bantuan segera yang selamat dan berkesan dalam melicinkan kembali kulit bayi yang asalnya mulus dan gebu itu? Saya pasti, ibu mesti mahu.

Set ringkas dan murah ini perlu digunakan kepada bayi yang mempunyai ruam merah di leher.

Bagaimana?

Gunakan gabungan mandian beberapa titis Basic H setiap pagi, diikuti dengan sedikit sapuan Krim Serbaguna Herbal Blend yang disapu nipis sehingga meresap pada leher bayi tersebut. Ulang langkah ini beberapa kali sehari sehingga kulit bayi kembali licin dan gebu semula. Mungkin sekejap dalam beberapa hari dan mungkin juga mengambil masa lebih daripada itu bergantung kepada ruam tersebut.



Basic H- pencuci organik serbaguna keluaran Shaklee. Tiada toksin, semulajadi, diperbuat daripada kelapa dan jagung. Hanya perlukan 2-3 titis untuk dibuat mandian.

16 oz (473ml)
Harga RM 46

Herbal blend-krim serbaguna campuran herba, bewarna putih, sedikit berangin dan kulit mudah serap. Sapu nipis dan rata sehingga menyerap sepenuhnya pada kulit. Diperbuat daripada ekstrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut, yarrow dan rosemary.

Berat 113 g
Harga RM 27.50


Ibu bapa yang dah guna dua-dua produk untuk bayi mereka memberikan feedback positif. Saya turut gembira dengan bantuan yang set ini berikan kepada mereka.



Bayi mereka baru berumur dua minggu naik ruam merah di sekeliling leher dan berbau. Bayi mula guna kedua produk pada 6hb November yang lalu dan pada 10hb November telah licin.



Apa yang penting adalah usaha. Kesembuhan Allah jua yang mengizinkannya.

Adakah anak anda juga mengalami ruam merah di leher dan berbau kurang enak? Hubungi saya sekarang.

Maisarah
SIDpro 890066
0132015399
Pengedar Shaklee Taman Kantan Permai
Pengedar Shaklee Plaza Pantai
Pengedar Shaklee LRT Kerinchi
Pengedar Shaklee Menara TM











KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment