Tanda imun lemah dan cara meningkatkan sistem imun anda dan anak

Pernah dengar apa interferon? Saya bila dengar interferon, saya sendiri pun rasa macam tak pernah dengar. Saya student biologi dulu. Haha.Nampak benor belajar hanya untuk periksa.

Meh nak cerita apa bendalah interferon ni.

Dalam tubuh manusia, kalau berlaku jangkitan penyakit, interferon ni tugasnya melindungi tubuh daripada serangan jangkitan. Kalau kuat, cepat la jangkitan baik. Kalau lemah, lambaaaaat sangat nak baik.

Ha, pernah rasa kan.. Awat anak dia baik cepat sangat. Hmm mungkin ubat anak dia lebih baik daripada ubat anak ku...

Penyakit sama, ubat sama je.. Hihihi takkan selsema doktor bagi ubat batuk.. Tak jadi nyeee...

Apa yang bezakan manusia adalah sistem imun tu sendiri.

Anda pernah tanya tak kat diri sendiri kuat mana sistem imun?

Apa yang anda dan anak makan untuk sistem imun kuat?

Anda dan anak dah sakit baru nak kuatkan sistem imun? Gitu?

Ke tak kisah langsung sistem imun badan khususnya anak?

Tanda sistem imun lemah di kalangan dewasa dan kanak-kanak

Kerap sakit

Ada banyak allergi
Stress sentiasa
Hormon tak berapa nak stabil
Ada sel kanser dan tumor


Anda atau anak ada kelima-limanya sekali?? Memang kena naikkan sistem imun serta merta.

Di sinilah peranan Nutriferon bermula. Nak naikkan sistem imun, interferon perlu dirangsang supaya ia bertugas dengan baik.

Macam kita. Makan kenyang2, dapat semua khasiat seimbang, mesti dapat buat kerja dengan happy je. Cuba kalau tak makan pagi, tengahari sampai malam baru nak makan.... Rasa tak bermaya dan penat. Nak buat kerja pun rasa tak larat. Nak je telan semua termasuk orang kan.. Lepas tu jatuh sakit. Hahaha I've been there also. Tutup muka.

Eh berbalik cerita nutriferon. Nampak tak perkataan nutri-feron. Maknanya Nutriferon sebenarnya makanan yang menggalak interferon dalam tubuh manusia. Banyak makanan kat luar sana yang boleh tingkatkan interferon. Tapi dalam nutriferon ni ada 4 makanan yang betul-betul menggalakkan interferon tahap maksimum. Ini pun selepas dah kaji lebih 200 jenis herba berlainan.



4 makanan tersebut adalah:

Biji labu


Merangsang pengeluaran interferon semula jadi
Menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser



Biji plantago

Mengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun

Honeysuckle Jepun

Menentang pencerobohan kuman dan virus

Bunga safflower

Menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman


Untung kita zaman sekarang. Alhamdulillah ada orang dulu-dulu kaji benda macam ni. Kita tunggu nak beli, bayar dan guna je. Pastu tunggu kesan yang dah pasti memang berkesan.

Dulu mak ayah kita, atuk nenek nak kena guna macam-macam cara yang mungkin dapat ubat macam-macam penyakit. Ini hikmahnya orang lama kita. Dah moden sikit, bersandarkan hikmah orang dulu-dulu, dibuat kajian. Barulah jumpa herba yang paling tepat untuk satu-satu penyakit. Semua guna kaedah cuba jaya. Mereka dah buat tugas mereka. Kita?



So dah dapat dah jawapan apa interferon dan cara nak buat ia bertugas dengan baik. Makan nutriferon. Siapa yang nak kena makan adalah orang yang mempunyai tanda sistem imun lemah. Anda atau pun anak anda

Sepantas mana ia bertindak? Tengok mereka yang dah makan ni...







Korang nak ke buat kaedah cuba jaya lagi sekarang? Sila fikir berkali-kali okey. Silap haribulan nyawa melayang. Kita ada doktor, ada pakar nutrisi dan gabungan kedua bidang ini memang awesome!!

Sistem imun anda lemah? Sistem imun anak lemah? Tengah diserang penyakit dan doktor kata makan makanan untuk boost imun?

Nutriferonlah jawapannya. Hubungi saya sekarang untuk order!



Maisarah
SID pro 890066 
Pengedar Shaklee Kajang
Pengedar Shaklee Kantan Permai
Pengedar Shaklee Bangsar





sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.