Perubahan makan Shaklee yang ramai orang sudah tahu

Apa perubahan yang Shaklee bawa dalam hidup saya..

Banyak. Terlalu banyak. Mungkin apa yang saya coretkan ini cuma sebahagian kecil.

Saya banyak improve daripada segi kesihatan. Yes, MC berkurang. Alahan saya juga berkurang. Sekarang dah boleh makan seafood balik...Alhamdulillah. Slow-slow sebab shakl33 BUKAN UBAT ok.

Dulu, saya bermula dengan B Compleks.. Magic betul pil kuning yang satu ini. Dia bawak lari stress dan lesu saya jauh-jauh. Dialah penghilang sakit urat saya. Badan bila sakit urat mulalah nak emosional tak tentu pasal... Mak-mak kat luar sana yang rasa berangin je... saya sangat rekemen B Complex ni.. hehehe

Kemudian, saya amalkan alfafa. Sebab orang kata susu jadi pekat. Ye betul. Susu jadi susu yang mengenyangkan anak saya. Bukan lah makan alfafa tu aje yang buat susu jadi kenyang. Orang kata susu lebih berkhasiat. Bukan air je....kalau air je.. saya jamin, anak asyik nak mengempeng je sebab dia tak kenyang. Kesannya anak tak nak lepaskan ibu, ibu takleh nak buat apa-apa melainkan ada yang tolong suapkan makan. Ibu-ibu yang selalu macam gini, meh
saya bantu bagi susu lebih pekat supaya anak lebih kenyang dan HAPPY sebab KENYANG....

Dua produk ni memang saya amal sampai ke hari ni. Habis je bukak botol baru. Habis je beli lagi...

Cukup cerita saya. jum cerita pasal mak dan ayah saya pula.Saya juga bekalkan vitamin ni kat mak ayah saya juga. Paling terkesan mak saya. Daripada saiz 5xL jadi 2xL...mengecut macam pam bocor...sebab duk amalkan Omega Guard dan Lecithin...vitamin basic yang lain pun makan juga. Baguskan?

Mak mertua saya juga dibekalkan vitamin jenama sama, B complex, Omega dan Lecithin... katanya, lama-lama makan barulah mata tak mengantuk macam selalu. Berat menten dan paras kolestrol  menurun daripada bacaan 8 ke bacaan 5. Teruja bila baca kan?

Segala puji bagi Allah memberi peluang kepada saya untuk membantu ramai orang. Lebih-lebih lagi keluarga sendiri. Duit boleh cari, mak ayah tiada pengganti.

Saya suka berkongsi apa yang perubahan shakl33 bawa dalam hidup saya dan orang-orang terdekat saya. :)

SAYA LIHAT ORANG SEKELILING SAYA SEMAKIN SIHAT. ITU YANG BUAT SAYA SENYUM...

Bantu adik beradik, saudara mara.
Bantu masalah sahabat-sahabat saya, sahabat-sahabat suami.
Bantu masalah keputihan.
Bantu turunkan kolestrol.
Bantu kurangkan jerawat merah bengkak di muka .
Bantu kembalikan cap jari di tangan.
Bantu mengurangkan rambut gugur.
Bantu sahabat berikhtiar untuk dapat baby.
Bantu sahabat yang anemia.
Bantu bekalkan nutrisi sahabat-sahabat bersalin dan menyusu.
Bantu stabilkan kencing manis.
...
...
...
...
dan senarai sentiasa sambung menyambung sampai ke hari ni. Semua ini buat hidup saya lebih bermakna. Ilmu yang diperolehi daripada group ireach kami, akan dimanfaatkan sebaiknya. Dalam group yang sama, kami mengenal Allah dengan lebih dekat. Bukan semata mengejar dunia. Bukan semata mengejar duit. Kalau duit yang kami kejar, kami tidak bertahan sehingga hari ini. Apa pun, niat yang penting dalam apa pun yang kita suka untuk lakukan.


Beza MLM Shaklee Dgn MLM Haram Jadah from iReach HD on Vimeo.


So, ingat ye sahabat-sahabat, kalau ada masalah kesihatan dan nak makan shakl33, boleh berhubung dengan saya di 0132015399. Kedai sentiasa dibuka. Wassap saja...

#tsunamishaklee
#teamrock

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment