Startegi bertahan dalam perniagaan sebab tak mahu sakit?

Kenapa saya masih bertahan dan mesti bertahan dalam biz part time saya..

Saya hanya share sebanyak mungkin apa yang kebaikan produk yang saya percaya sangat berkesan.

Dulu...
Masa saya kecil, masih tidak lagi mendalami ilmu pemakanan dan.supplement... Saya fikir kanser ni keturunan. Penyakit kronik pun keturunan..

Dalam keluarga, sebelah mak saya ada yang meninggal sebab kanser, ada yang kena tumor.

Masa tu memang sedih sebab pakcik saya yang meninggal tu rumahnya sebelah saya, meninggalkan anak-anak seramai 8 orang tak silap saya. Kecik2 lagi anaknya... Arwah pun masih lagi muda.. Bukan tua..! Lama juga arwah sakit.. Sehingga meninggal. Memang perasan arwah keluar masuk hospital.

Yang kena tumor terselamat sebab masih diperingkat awal. Dirawat guna cara akar kayu dan bacaan ayat syifa. Masa ni arwah atuk saya masih ada, yang buat rawatan tersebut. Saya tak pasti pula rawatan doktor sebab yang ini saya tak nampak. Kecik lagi masa tu untuk faham.

Dalam keluarga mak dan ayah saya juga ada  penyakit kronik seperti darah tinggi dan kencing manis.. Jantung pun ada. Perfect. Tiga serangkai.

Mahu tak berdebor.

Bila dah terjun bidang supplement ni banyak info kita dapat. Rupanya cara hidup dan apa yang kita makan menjadi penyumbang terbesar apa yang berlaku kat kita...

Jadi, here i am. Saya dah ubah cara hidup. Dan cara makan saya. Saya nak mengelak dua perkara menakutkan kat atas tu.

KANSER
PENYAKIT KRONIK

Dua ni saling berkait. Supplement yang betul mampu membantu mereka yang 'terrrkena'.

Baca lanjut di #tsunamishaklee setiap hari 😉

#timrock110

Maisarah Mohamadd
Ai sharing je. Sharing is caring tau. Kalau rasa anda tergolong dalam dua golongan kat atas tu... Ai sedia membantu....😍😍😍


sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.