Sakit kepala selepas makan vitamin?

Its normal.

Makan vitamin akan alami pening2, sakit kepala macam tak sedap badan pun ada, rasa tak kena je



Sebab apa.. Sebab body tengah adjust...

Alah. Macam kita gi tempat baru lah kat luar negara. Suhu tak sama. Badan kena adjust, macam2 kesan kan...

Menurut Dr Daggy, Head Research Shaklee,

Dr Bruce Daggy pun explain lebih kurangnya,

"memang ada orang yang mengalami pening, rasa nak loya, etc. saya sendiri ada rasa burp kalau makan omega. bagi mengurangkan rasa burp tu, saya ambil omega selepas meal/makan. Ini berlaku sebab, badan kita sedang dalam proses nak adjust kepada sesuatu yang baru (baru tu merujuk kepada baru nak makan vitamin tersebut). ini sesuatu yang normal. dan lain orang, lain body adjustment".

KakSar dah lama makan. Dulu masa mula2 memang kena macam pening2 gak leee...

Makan vitamin ni kena banyak minum air untuk bagi selesa dan kena bertahan.

Selamat makan vitamin ye!


sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.