Coq trol plus shaklee sumber 100 mg coenzyme q10 dalam 1 kapsul memang banyak



KakSar nak cerita pasal coenzyme q10 ni. Tapi sebelum tu, nak cerita pasal suami saya cerita pasal Coq Trol Plus ni dulu.

Minggu lepas borak dengan En suami.

Nak dijadikan cerita, si A ni katanya kepada suami kakSar

Lebih kurang perbualan mereka

Kawan, "awat hang nampak letih, cuba try makan koenzim, boleh beli kat farmasi"

Koenzim? Oo aku dah makan yang tu. Nama dia CoQtrol plus (berbelit  belit lidah sebut) ni yang bini aku jual, brand shaklee

Kawan, "Ooooo, CoQ trol plus (berbelit lidah duk sebut)

Masa kejadian tengah bercerita ni, sambil cerita kat kakSar, tangan en suami tangkas mencari botol-botol shaklee sambil keluarkan vitamin satu persatu dan telan bersama air termasuk CoQtrol

Senang sebut coq jelah macam sebut coq badak tu...hahha

Tapi sebutan betul dia "Ko Q"=CoQ

So apa gunanya CoQ trol plus ni?

Dia bagi badan tenaga, bantu jaga kulit daripada sinar uv,dan kawal gula dalam darah juga.

Adik vivix ni. Adik bongsu sebab dalam vivix ada 15 polifenol, dalam CoQ trol ni ada satu jaa polifenol.

Kalau selalu main panas, wajib amik coq halus cili api ni

KakSar
Merah menyala macam cili api, jangan main main tau. Kalau makan belah malam, ligat otak berfikir tak mau tido sebab tak penat. Hilang mood tido.

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment