Mari selongkar laci supplemen, ada Alfafa Shaklee ke?

Alfalfa semakin dikenali lebih-lebih lagi di kalangan ibu-ibu yang menyusukan anak dengan susu ibu. Alfalfa terkenal sebagai milkbooster (penggalak susu) yang hebat!

SET MENYUSU
Kombinasi Alfalfa + ESP merupakan set bajet untuk manfaat ibu-ibu yang menyusukan. Alfalfa sebagai milkbooster membantu ibu-ibu yang mengalami masalah kekurangan air susu ibu ditambah dengan ESP yang mampu memekatkan susu membuatkan bayi anda mudah kenyang dan tidur lena. Namun demikian, harus diingat bahawa penyusuan badan perlu mematuhi hukum SUPPLY VS DEMAND, iaitu kekerapan menyusukan anak harus dijaga, kerana kurangnya permintaan mengakibatkan kurangnya pengeluaran air susu.

Ibu menyusu sahajakah yang mendapat manfaat Alfafa Shaklee?

ADA SAYA KATA HANYA IBU MENYUSU SAHAJA BOLEH AMBIL ALFAFA SHAKLEE?
TIDAK  DAN TIDAK PERNAH KAN?

JADI, SIAPA  LAGI YANG BOLEH MENGAMBIL ALFALFA?

Anda yang tidak menyusukan anak juga sebenarnya boleh mengambil Alfalfa Shaklee. Alfalfa bukanlah khusus untuk ibu menyusu sahaja tetapi sebenarnya ia bagus untuk semua (kecuali pesakit auto-immune dan ibu mengandung). Alfalfa (Medicago Sativa) ditanam secara organik di California, bebas pestisid, herbasid dan menggunakan baja kompos tanpa bahan kimia. Tumbuhan ini mengambil masa sekurang-kurangnya 2 tahun untuk membesar dan akarnya boleh menelusur sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrien. Daun alfalfa yang matang kaya dengan klorofil, protein, asid amino, serat, zat galian, vitamin dan enzim serta fitokimia.

Antara set-set paling laris yang mengandungi alfalfa;

SET KURUS

Alfalfa juga merupakan produk yang sangat penting buat mereka yang ingin menurunkan berat badan secara alami. Kombinasi alfalfa dan lecithin merupakan gabungan paling bajet untuk proses menguruskan badan yang kami tawarkan. Lecithin akan bertindak sebagai pembakar lemak (emulsifier) secara semulajadi dan tidak memberikan kesan sampingan negatif, manakala alfalfa pula bertindak menyahkan lemak-lemak yang telah dibakar oleh lecithin tadi, terus disingkirkan daripada badan melalui perkumuhan.

SET KEWANITAAN / KEINTIMAN
Para isteri yang selalu rasa rendah diri akibat proses melahirkan dan bentuk tubuh yang sudah berubah seharusnya tidak perlu gusar kerana dengan pengambilan alfalfa secara konsisten, anda akan kekal perawan buat suami anda. Anda dan suami juga boleh mengamalkan Vita-E Complex Shaklee yang juga digelar sebagai 'vitamin cinta'.

SET GOUT
Penderita gout semakin hari semakin ramai. Antara suplemen yang boleh meredakan penyakit ini (dengan pengambilan konsisten dan makanan yang terkawal). Alfalfa dan Omega merupakan gabungan yang mantap untuk memerangi gout dan juga masalah sendi. Amalkan pengambilan air kosong yang mencukupi dan elakkan makanan laut serta sumber tenusu.

SET RESDUNG
Resdung menyerang tidak mengira usia, menyebabkan hidup seseorang jadi kurang berkualiti kerana perlu berjaga-jaga dalam pemakanan, tempat tinggal dan juga tidak selesa apabila berhadapan orang ramai. Alfalfa merupakan antihistamine semulajadi dan sangat membantu mengurangkan alergi dan  masalah sinus. Sebaiknya dengan makan dengan Vita-C Shaklee. Saranan saya kepada pembaca, kaedah rawatan yang semulajadi dan selamat adalah lebih baik.

SET DETOKS
Set detoks merupakan set yang fokus kepada pembuangan toksin dari seluruh tubuh, membersihkan usus dan kolon serta menyahkan lemak dan kolesterol yang tidak bermanfaat. Alfalfa yang kaya dengan serat, dibantu pula dengan herblax, sangat sesuai buat mereka yang mengalami masalah pelawasan, sembelit, dan kurang pengambilan serat. Proses detoks ini juga merangkumi proses pembersihan tubuh daripada toksin yang menyebabkan jerawat. Proses ini sangat semulajadi dan tiada kesan-kesan negatif. Anda akan bangun setiap pagi dan akan buat lawatan ke tandas dahulu sebelum ke tempat kerja. Bagaimana nak tahu sama ada anda tidak mengalami masalah pelawasan? Adakah anda membuang air besar setiap hari dengan mudah? Jika 3-4 kali seminggu, saya sarankan, sila bertindak mencari penyelesaian SEKARANG : ) , pilihan di tangan ANDA....



 

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment