Omega Guard minyak ikan laut dalam serbaguna untuk seisi keluarga

Anak-anak memang bijak kan. Sekali kita beritahu, pasti dia ingat sampai bila-bila.
Lama dah mereka batuk teruk, dan saya bagi Omega untuk bantu redakan batuk yang berkahak itu.

Pagi ini sedang saya keluarkan Omega, tiba-tiba si kecil Mumtazah bersuara:
"Mama batuk ke mama makan tu?"
Saya tak perasan. Rupanya ada yang memerhati.

Saya sebenarnya makan sebab nak hilangkan bengkak.Saya suka sangat Omega ni sebab BANYAK GUNA. Ia sangat membantu untuk
-Makanan otak bagi anak2 mahupun dewasa supaya cerdas fikiran

-Sangat membantu mengurangkan radang semasa batuk teruk berkahak

-juga membantu mengurangkan radang yang disebabkan alahan

-Bengkak-bengkak pada badan dan juga bengkak susu.

-Meningkatkan pengaliran darah

-dan nak tulis jugak, siapa yang nak kurus pun boleh makan Omega.... tanpa sedar saiz dah mengecil.

Ehh.. ingat sikit je nak senaraikan tadi.. Nak tahu lebih  lanjut, boleh hubungi saya samada SMS/ Whatsapp saya di 0132015399.

Selamat ber-omega!!

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.