Legakan sakit pinggang akibat jatuh tandas

Pagi ni senyum panjang ke telinga. Sakit pinggang dan sendi akibat jatuh tandas hilang. Bangun rasa ringan. Hilang rasa ngilu di perut.

Nak dijadikan cerita, semalam pagi jatuh dalam toilet di pejabat. Cuma bengkak kat betis, sempat tuam guna ais. Maka, tak nampak la lebam tu.

 Sampai petang, masih boleh berjalan dengan selesa tanpa sakit.

Alkisah, malam di rumah, dah rasa sakit-sakit sendi pinggang, sekitar perut bawah. Jalan pun dah perlahan. Beritahu sang suami, katanya kalau rasa sakit sangat, ambil MC esok.

Tanpa fikir panjang, bersedia jelah untuk esok hari. Terus telan dua biji B Complex (ubat sakit urat ni) dan pil kalsium Ostematrix, nak bagi lega sakit-sakit ngilu kat pinggang dan perut tadi tu.

Bagun pagi ni... Tadaaaa... Rahmat Allah sentiasa bersama kita. Syukur Alhamdulillah, tak rasa sakit-sakit tu lagi.

Selamat daripada nak mintak MC ngan doktor. I kan pemalu. Malu nak mintak MC... Tak tahulah nape...

Ada yang pemalu sama macam saya ni😉?

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.