Pemakanan Tambahan yang berkesan..... dan yang paling penting JIMAT....

Salam semua.. kalaupun ada yang membaca, kalau sebelum ini saya pernah berkongsi maklumat tentang yogurt, itupun sumbernya berdasarkan internet sahaja. Yogurt membantu dalam mengekalkan persekitaran usus yang baik dan sebagainyalah. Boleh baca di entri yang lepas.

Kenapa saya suka makan yogurt dan suka nak berkongsi tentang yogurt ini kerana saya mengalami masalah penghazaman.

Jadi, saya merasakan saya perlu melakukan sesuatu untuk menjadikan kesihatan saya optimum kembali.

Saya pun berdondang sayang la menaip untuk mencari maklumat yang saya perlukan di engine carian Pak Google.. mencari maklumat apa yang saya perlukan bagi memulihkan keadaan perut saya ini...

Iya. saya memang menjumpai maklumat tersebut.

Antara satunya adalah saya perlu mendapatkan supplemen tambahan sebagai tambahan pemakananan bagi membantu saya mendapatkan nutrisi yang saya sepatutnya dapat. Maklumlah, perut tak berapa nak hazam.

Dan yang saya rasa bersyukur sangat kerana saya telah lama dulu menambah supplemen dalam makanan harian saya.

Kalau dulu saya bermula sebagai ibu yang menyusu memerlukan supplemen unuk susu dan diri sendiri, sekarang saya meneruskan supplemen saya untuk memulihkan diri lah...

Saya mendapati produk shaklee memang berkesan kepada saya. Kalau dulu saya memang sering mengantuk, cepat stress, cepat penat ..saya akui saya jadi kurang fokus semasa bekerja sebab memang penat.

Jadi, saya makan produk shaklee dan saya rasa ikhtiar saya ini berhasil. Syukur kepada Allah atas izinNya saya lebih cergas dengan produk Shaklee.

Apa yang membuatkan produk shaklee ni berkesan?

Bagi saya sebab ia merupakan makanan tambahan yang berasaskan tumbuhan.

Selamat dan semula jadi.

Dan lagi satu, ia juga menjimatkan berbanding saya beli supplemen lain. Saya memang ahli Shaklee sebab saya rasa harga ahlinya jauh lebih rendah, dan tahan berbulan-bulan. Contohnya Vitamin C Shaklee(500mg)- 180 biji boleh tahan selama 6 bulan dengan harga kurang daripada RM 100.00! Jimat kan...

Saya bersyukur sangat saya dipertemukan dengan produk shaklee sebab semua orang cakap hasil nya positif. Saya pun tiru mereka, beli produk untuk menyusu, hasilnya saya masih menyusukan anak saya yang hampir masuk dua tahun, nak kata susu meriah takdelah, tapi saya boleh kekal menyusukan anak saya mengikut kemahuan saya - 2 tahun.. dengan izinNya jua lah...

Sekiranya anda juga masih tercari-cari supplemen sebab anda rasa penat, tidak bermaya, asyik mengantuk je, kulit bermasalah, lemak berlebihan sana sini, bersalin & menyusu, luka pembedahan dan macam-mcam lagilah, saya syorkan produk shaklee untuk anda cuba dan alami sendiri hasil positif, dengan syarat anda makan dengan konsisten...




Oh lupa, hampir dua tahun jugalah saya telah mengecapi hasil pemakanan tambahan yang berkesan, shaklee.. dan jika anda juga mahu mengecapinya, boleh bertanya jika mahukan penjelasan.

p/s: Malu bertanya zaman sekarang, tak mungkin sesat jalan sebab Pakcik Google ada . Kecuali orang tu memang tidak melanggan internet.. entri saya ni pun tak mungkin dia baca :)

Salam sihat dan cantik,

Maisarah
SID 890066
sms/wassap/telegram
0132015399

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.