Semoga tidak salah pilih....

Kali ini sembang petang supaya anda tidak salah pilih.

"Salah pilih apa?"

Semoga tidak salah pilih brand vitamin lah. Vitamin ni ada macam-macam dalam pasaran. Kalau anda ke farmasi, pastinya bingung vitamin mana yang perlu dipilih.

Sebenar dalam pemilihan vitamin, belilah yang paling hampir dengan semula jadi dan bukannya sintetik. Saya syorkan anda belilah vitamin yang dah lama berada dalam pasaran dengan ujian klinikal ye.

Korang tau tak, banyak kajian dibuat untuk setiap produk yang Shaklee keluarkan. Shaklee tidak segan silu untuk membelanjakan USD 250 juta setiap tahun dalam UJIAN KLINIKAL bagi tujuan penyelidikan dan pembangunan produk.



Dan korang nak tau, Shaklee telah memenangi THE BEST BRAND IN MLM- NUTRITIONAL SUPPLEMENTS di majlis BrandLaureate Awards 2014-2015 awal tahun baru-baru ni.

Kredit Gambar : mommylizz.com

Apa benda BrandLaureate Awards ni?

Ia merupakan satu majlis yang mengiktiraf brand yang terbaik di Malaysia dan Asia Pasifik.

"The BrandLaureate Awards, organised by the Asia Pacific Brands Foundation (APBF) , is the most renowned brand award ceremony. This is where the best of brands from multinationals, public listed and government linked companies in Malaysia and the Asia Pacific region are recognised and rewarded."

Juga nak beritahu, Shaklee satu-satunya syarikat MLM yang menerima anugerah ini. Jadi memang tidak salah anda memilih Shaklee.




Bestkan Shaklee ni, serius dalam pembuatan produk untuk memastikan keberkesanan mereka.

Kesihatan yang baik, pasti akan buat anda tersenyum.

Ada yang nak cuba?  Wassap je saya terus di 0132015399.

‪#‎kttshaklee‬
‪#‎korangtautak‬

Maisarah
SIDpro anda yang sedia membantu (",)

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.