Aktiviti semasa cuti sekolah

Cuti sekolah, kena buat kerja sekolah lah!


Tiap2 ari dorang kena tanya kerja sekolah dah buat ke belum?

Sebagai permulaan , dua hari lepas dah balik kampung..

Tu jelah tempat jalan-jalan sekarang.. Ni dah ada kat rumah, jawabnya kerja sekolah kena siapkan...

Basic kewangan anak2 kena pandai kira kan..

Ni aktiviti kira-kira memang subjek kesukaan si kakak. Adik? Kerja dia buat masa sekarang melukis jek... Pastu suh kakak bacakan buku untuk dia...



Bagus juga si kakak dah tunjuk minat yang mendalam dalam kira-kira... Besar sikit lagi boleh jadi kalkukator mama πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Gambar-kakak tengah buat keja sekolah guna papan putih. Si adik gerammm je tengok sbb nak melukisπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

#tsunamishaklee
#tim6awesome

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.