Hilang rasa sakit jahit bersalin

HILANG RASA SAKIT JAHIT BERSALIN

Ha KakSar pernah rasa dulu, masa mula2 bersalinkan anak pertama.

Zupppp.. doktor potong. Agaknya sebab tengok KakSar takleh nak push kuat jadinya beliau bantu kak Sar dengan cara episiotomi.

Waduuhhh. memang tak rasa sakit pun. Lagi sakit rasa nak bersalin tuhhh...

Ape2 hal pun Alhamdulillah semuanya berlalu dengan pantas.

Tapi masa tu memang sakit nyut nyut part jahit tu. Bertabah lah mak tang-mak tang yang kena jahit macam kak Sar juga... Kadang tak selsesa sebab sakit tu buat air mata meleleh tau.. tapi ibu-ibu ni mana pernah serik.. Jiwa kental..

Luar dalam kena jahit.

Kak Sar percaya ramai yang kena macam kak Sar ni.. Luka jahit sakit lepas beberapa hari bersalin sebab ubat sakit dah tak makan kan..

Kawan kak Sar ni amalkan vivix selepas rasa sakit  dua tiga hari lepas bersalin.

Rasa sakit ni menggangu perasaan ibu tau. Lagi nak melayan anak kecik...

Bertabahlah. Bila anda berkongsi masalah anda dengan kakSar, insya Allah kakSar boleh bantu..

Hubungi kakSar ye...0132015399

Hubungi


sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.