Omega Guard repeat order lagi

Assalamualaikum pembaca semua. Semoga sihat dan cantik selalu. 

Nak bagitahu, semalam, ibu saudara beritahu, mata merah Makcik Zainun saya hilang sejak dah beberapa minggu makan Omega Guard ni. Dia baru dapat tahu yang paras kolestrolnya agak tinggi, dan mata memang merah. Lepas makan Omega, kulit pun nampak lembap je. Makan Omega pun bagi kesan kat kulit. Tak sangka pula. Lepas tu dia order lagi sebotol Omega untuk Makcik Zainun. Ibu saudara saya ni pun juga order Bcomplex dan Vitamin C. Katanya selalu mengantuk, dan kulit sedikit kusam.... Saya cadangkan dua vitamin tersebut dulu. Maklumla, makcik saya ni bekerja sendiri, duit kadang cukup makan pakai je, jadi order ikut bajet rendah je dulu

Saya order hari ini esoknya order dah sampai kat Terengganu.

Saya suka bila hasil positif memberi makna kepada insan lain yang saya bantu.

Andainya anda masih mencari suplemen yang berkesan, selamat dan semula jadi, mari hubungi saya....

Update pada 17/8/2014
Saya baru je tanya maklumbalas ibu saudara saya ini, Cik Zainab namanya. Soalan yag saya tanya, apakah rasa mengantuk yang diberitahu kepada saya tempoh hari masih lagi begitu.... Hasilnya ----> tidak mengantuk lagi.... Alhamdulillah.. moga makcik saya ini konsisten dalam usahanya menghilangkan rasa mengantuknya ketika menjahit itu.

p/s: Bahaya, buat kerja sambil mengantuk, lagi-lagi bila ada kaitan dengan mesin...utamakan kesihatan dan keselamatan!

Maisarah Mohamad
SID 890066
0132015399

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.