Bagaimana mahu kekal sihat dan cantik dengan GLA Shaklee --->Promosi GLA Shaklee tinggal 7 hari lagi.

Teks: Maisarah Mohamad
Foto: Google.com.my dan Shaklee.com.my

Salam pembaca yag budiman, semoga hari ini anda lebih sihat dan luar biasa sihatnya. 

Syawal hampir berlalu. Sana sini rumah terbuka, jadi makanlah secara sihat, cari makanan yang boleh memberi banyak manfaat, kalau sakit, jangan lupa makan ubat! :) Heeh, maklumlah, part 'makan ubat doktor' ramai yang pandai-pandai langkau sendiri. Serius. Bab ini jangan main-main.

Ok. Selesai serius. Mari. Saya nak kongsikan satu tip kesihatan bagaimana mahu kekal sihat dan pada masa yang sama cantik juga.

Seperti selalunya, kalau ingin kekal cantik, selalunya yang dicadangkan adalah dengan makan Vitamin C Shaklee, Vitamin E Shaklee dan tidak dilupakan ESP Shaklee. Sejauh mana ia memberi kesan kepada pemakan? Terpulang kepada individu. Ada yang merasa kesannya seawal tiga minggu. Saya sendiri memang mengamalkan makan ketiga-tiga suplemen. Paling penting, konsisten. Disiplin. Normal kan. Makan apa pun, kalau nak lihat hasil, kena KONSISTEN.

Kali ini saya ingin mencadangkan bagi set yang saya sebutkan di atas, Vitamin E ditukar kepada GLA Complex Shaklee. Sebabnya kenapa? Set ini akan jadi amat sesuai kepada pembaca-pembaca sekalian yang selalunya mengalami kesakitan ketika datang bulan, pada masa yang sama ingin kelihatan cantik.

Wanita datang bulan dan PMS. Kalau biasa-biasa sahaja, ok lah. Tapi kalau teruk sangat, memang mengganggu sehingga terpaksa ambil cuti dan mc, masalah juga. Setuju?

Sekejap. Apa kaitan GLA Complex Shaklee dengan PMS niihhh?

Ha, kalau pembaca semua nak tahu, GLA Complex Shaklee boleh mengawal selia estrogen. Ehhh ESTROGEN? Apa tu???

Hormon wanita. Hormon yang diperlukan untuk proses penghasilan 'telur' aka ovum wanita. Kalau tak pernah dengar atau mungkin lupa, boleh tanya pakcik Google yeh. 

Kembali kepada PMS. GLA Complex Shaklee ni bleh mengurangkan simptom-simptom PMS dengan cara GLA membentuk prostaglanin untuk mengawal selia hormon Estrogen dan memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

Apa yang bagus sangat tentang GLA Shaklee ni?

Ha, mungkin ramai yang belum tahu. Tapi kalau dah tahu pun, cuma nak ingatkan, mana tahu, lupa.

Kebanyakan GLA (gamma-linoleic acid ) yang tersedia di pasaran dihasilkan daripada Evening Primrose Oil(EPO) yang 'glamour' itu. Bila sebut EPO, semua maklum, kan. 

Bagusnya GLA Shaklee ni adalah kerana ia diekstrak daripada borage (herba daripada barat) yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA dalam EPO. Di ulang, 2 kali ganda GLA ye.

Borage, herba kegemaran orang barat. Ia boleh merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina. Baguskan?

Dan yang saya nak kongsikan di sini juga adalah GLA Shaklee adalah 3 kali ganda lebih berkesan daripada EPO. 

Kalau selama ini anda makan EPO, dan memang menikmati kesan yang baik, apa kata pembaca sekalian, mahukah anda menggunakan GLA Complex Shaklee yang bakal memberikan kesan 3 kali lebih baik? Ramai yang tidak kecewa setelah menggunakan GLA Complex Shaklee. Buktinya, tanya Pakcik Google secara santai, dan lihatlah hasil carian. Kira sendiri berapa testimonial yang ada, kalau ada masa. Di sini saya membuat carian 'image' bagi 'testimonial Gla Shaklee' dan lihatlah hasilnya!






(Saya hanya 'capture' 2 muka surat je, ada lagi kalau 'skroll' ke bawah)

Seterusnya wahai pembaca budiman, saya nak tambah lagi betapa bagusnya GLA Comple Shaklee ni adalah 

  • setiap kapsul mengandungi 300mg GLA--> sumber terbaik Omega-6
  • gabungan minyak sunflower dan vitamin E --> untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya
  • kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh ShakleeGuard, antioksidan semulajadi yang dipatenkan.
  • bioavailabilitinya adalah 3 kali berkesan daripada EPO, dibuktikan secara klinikal mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu.

Daripada sini, bolehlah disimpulkan, antara manfaat utama GLA Complex Shaklee:

  1. Herba tradisi yang dipercayai - borage
  2. Mengawal selia estrogen dan testosteron
  3. Melambatkan menopaus
  4. Memperbaiki prostatomegaly-masalah prostat/kerap kencing
  5. Menentang kanser
  6. Memperbaiki inflamasi kulit
  7. Menghalang komplikasi diabetes
  8. Pelangsingan dan menghalang tambah berat badan
  9. Menghalang tekanan darah tinggi
  10. Memperbaiki tekstur rambut
  11. Memperbaiki keadaan Hiperaktif dan Auisma (ADD/ADHD) pada kanak-kanak
Jadi, apa tunggu lagi, ambil telefon dan whatsapp no ni---> 0132015399! Nanti akan ada yang berbisik kepada diri sendiri, wah bagusnya produk ni---> dengan syarat konsisten makan setiap hari..., pasti nak order lagi!.
Kredit Foto: shaklee.com.my


Psst: Alang-alang nak order, order terus 6 botol, percuma 1 botol. Pakat-pakat dengan ahli keluarga, saudara mara, untung berbaloi berGANDA-GANDA! Promosi bulan Ogos 7 hari lagiiiii....

Salam Sihat Cantik,

Maisarah Mohamad
0132015399
SID890066


KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment