Vivix bantu perokok tegar elak kanser paru-paru

Semua orang termasuk anda tahu rokok memang menyebabkan banyak penyakit kerana kandungan racun yang tinggi.

Keburukan yang dibawa rokok jauh lebih hebat jika anda...

...mengalaminya.

Tiba-tiba anda didiagnos kanser paru-paru tahap 3. Atau lebih teruk tahap 4. Anda pasti terkejut bukan?

Ramai di antara kita melakukan perkara yang akhirnya menyebabkan kita sakit.

"Umpama gali lubang perangkap untuk anda dan juga keluarga anda yang akhirnya menyusahkan."

Merokok umpama lubang perangkap tersebut. Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan menyebabkan gangguan yang akan mengganggu  fungsi sel dan kepanjangan umur seseorang. Merokok menambah tahap kerosakan ini.

Bagaimana Shaklee boleh bantu perokok?

Secara ringkasnya, Vivix Shaklee bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak pula dibaiki. Jika anda seorang perokok yang mengidap kanser, vivix membantu membaiki sel-sel kanser ini dengan cara membaiki struktur DNA sel tersebut.



Supplement yang sesuai untuk mengurangkan keinginan merokok adalah supplement yang mengandungi sumber anti-oksidan yang tinggi. Ini kerana terdapat kajian para ilmuan daripada University of Rochester yang mendapati bahawa antioksidan mempunyai potensi untuk memperbaiki kerosakan sel dan melawan radikal bebas akibat kesan nikotin. 




 Vivix merupakan sumber antioksidan yang baik, berkualiti dan semulajadi.

Ia mengandungi resveratrol dan polifenol daripada 4 bahan utama.


Resveratrol membantu menentang sel kanser daripada dalam.


Dan tahukah anda, Vivix adalah 10 kali lebih berkuasa daripada resveratrol! Anda boleh bayangkan kekuatan vivix menentang sel-sel kanser berganda-ganda, baguskan?


Jadi, vivix memang amat sesuai diamalkan oleh perokok , malah sesiapa sahaja yang ingin mengelak kanser sama ada kanser paru-paru yang sering menyerang perokok tegar, atau kanser yang biasa menyerang manusia dalam diam. 



Hanya satu sudu kecil sahaja yang perlu diamalkan setiap hari. Oleh sebab itu, satu botol vivix boleh bertahan antara 1 hingga 2 bulan bergantung kepada pengambilan anda.


Hubungi saya segera jika anda tidak mahu kesihatan merosot, kemudian buat pemeriksaan dan beberapa hari selepas itu dapat panggilan telefon daripada doktor untuk bertemu janji hanya untuk memberitahu anda mempunyai kanser paru-paru peringkat akhir!

Maisarah
SIDpro 890066 
0132015399 (whatsapp)


KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment