Promosi protein keperluan badan nombor dua selepas air.

Oh ESP datang lagi....

Energizing Soy Powder kalau nama penuh dia. Nama pendek ESP. 

Saya suka nak share ESP ni protein daripada soya. Tapi, bila sebut soya je orang fobia. Ye lah. Dalam dunia maya ni memang banyak keburukan tentang soya.

Bukan apa, fobia ni kadang jadi ikutan. Orang tak suka soya pun jadi ikutan tanpa tahu perkara sebenar. 

Tahukah anda yang soya banyak diwar-warkan beri banyak mudarat tu sebenarnya soya GMO? Soya yang dah diubah genetik daripada soya original. Ha gitu. Bukan lah semua soya GMO. Tapi kebanyakan yang jual kat kedai adalah GMO. 

Cadangan saya kalau nak beli, boleh. Takde masalah dan pasti tak mendatangkan masalah kalau diambil secara sederhana ikut keperluan. Belilah soya Non GMO. Soya original atau organik.

Dan soya ESP sudah pastinya memang Non GMO. Tak perlu nak risau. 

Nak cukupkan keperluan protein ni, perlu ambil 3-4 kali sehari tau, pakar nutrisi beritahu saya. Bukan 3 scoop sekali sehari. Lebih daripada itu. 

Kenapa dia beritahu saya begitu, sebab makanan kita hari ini kurang kualitinya. Jika dimasak, kadang sampai overcook.

Oh gembira saya nak beritahu bulan ni. Anda boleh dapat bekalan protein terbaik pada harga lebih rendah daripada biasa.


Macam-macam cara boleh nak makan ESP ni.

Itu saya cerita lain kali. Dah azan Subuh. Masa untuk ke tempat kerja pula. Ciao...


Maisarah
SiD pro 890066
0132015399
Pengedar Shaklee Kajang, 
Taman Kantan Permai
Bangsar

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.