Vivix melancarkan haid setiap bulan sampai tak perasan ia muncul

Untungkan wanita yang haidnya teratur, tiada masalah sampai haid datang pun tak perasan. Gembira dan bahagia wanita melakukan aktiviti seharian. 

Macam iklan-iklan pad tu... Cuba ingat balik iklan pad. Berjaya betul iklan dorang. Cuba bagi gambaran yang datang haid mesti mahu happy... Nak juga,  jom baca lanjut.

Wanita, memang tak lari daripada masalah haid yang berleluasa. Kalau ia tak muncul memang ia merupakan satu masalah besar. Menggelabah la semua orang.

Cik abang kat luar sana. Meh nak habaq. Period ni satu aktiviti penting wanita. Ia proses dalaman wanita yang dikawal oleh hormon. Kalau tak berlaku, maknanya ada hormon yang tak berapa seimbang. Oleh kerana itu, jangan ambil mudah kalau haid duk main cikucak dengan kita. Macam biskut lak dia... Kejap ada kejap tak de.

Tapi ramai wanita, kadang tak ambil kisah. Bertahun-tahun keadaan dia macam ni

  • Haid kejap ada kejap takde
  • Kalau ada pun sikit-sikit
  • Badan membesar dengan jayanya atau badan kurus kering yang tak mahu naik-naik.
  • Sengugut sebelum dan semasa period. 
  • Asal nak period je, nak kena MC
  • Golek2 atas katil memang wajib setiap bulan
  • Pucat muka menahan sengugut,  waktu ni badan lemah nak jalan pun rasa macam nak seret badan....


Normal ke kalau perempuan macam ni?

Normal kalau nak biarkan wanita ini terseksa selamanya. Haha. 

Sebenarnya tak normal. Kalau normal, wanita kalau datang haid sepatutnya dia cuma akan cakap macam ni.. Eh dah haid ke?? Bestnya sampai tak perasan yang dia mula haid tau.. Sepatutnya...

Eh ada cara nak elak ini semua. Mestilah. Setiap masalah ada jalan keluar. Cuma, yang selalu kita buat, tak mahu keluar-keluar. Haha. Tunggu ada orang offer jalan keluar... Ni tengah offer jalan keluar la ni.

Vivix nama diberi. 
Tonik yang sungguh ajaib sekali. 
Perisa dan pewarna asli. 
Dah cuba, mahu berkali-kali.

Siap pantun lagi. Hihi.

Vivix ni sangat membantu wanita. Khususnya masalah dalaman termasuk proses haid.

Ia antioxidant yang menstabilkan hormon wanita. Mengurangkan tekanan oksidasi dalam badan yang selalu menyumbang masalah hormon. 

Kalau amalkan selalu, kalau ikut dos cuma satu sudu kecil sehari sahaja, insya Allah masalah hormon lama-lama akan selesai.

Cuba tengok kawan-kawan yang dah amalkan vivix ni...






Sebab utama makan Vivix kerana nak tingkatkan kesuburan.

Mahu lancarkan haid macam kawan-kawan ini?

Mahu tolong kawan, isteri dan girlfriend anda?

Hadiahkanlah vivix sebotol pada hari jadi mereka. Pastinya mereka lebih menghargai anda sebab ambil berat diri mereka. Wanita suka tau.. Lagi kalau lelaki yang beli, sebab anda MEMAHAMI 😊😊😊

Lekas hubungi 0132015399. Lagipun bulan ni masih promo twinpack





sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.