Bisnes dengan Shaklee sebab boleh tolong orang dalam kesusahan


Nak cerita kisah seorang lelaki yang sangat humble  dan ada passion yang tinggi terhadap Shaklee.


Pemilik Shaklee. Muda lagi yang...

Walaupun beliau ni kalau tak ada Shaklee pun dia tak kisah SEBAB beliau memang dah kaya (banyak bisnes dia ni ). Beli company Shaklee macam beli baju je gitu...

Tapi apa yang buat beliau sayang Shaklee adalah sebab falsafah Shaklee  yaitu tolong orang.

Mentor saya cerita, beliau ada borak dengan seorang SID daripada US dan dia tanya mentor saya "Awak ada tolong tak orang-orang miskin di negara awak dgn Shaklee?"

Apa yang mentor saya rasa?

Beliau segan dengan si SID US ni sebab dia sedang nak bantu pelarian di negeri dia (Georgia) dengan buat income dalam Shaklee.

Segan sebab negara kita ramai merempat tapi tak pernah terfikir nak ajak mereka buat bisnes Shaklee untuk ubah kehidupan....

SID US ni memang gigih bantu orang.. Sebab tu mereka bertahan... Lebih 50 tahun buat Shaklee... Mereka tak buat sebab duit, kerana kalo berShaklee sebab duit pasti tak lama..

Dan ya. Hati saya melekat dengan Shaklee sebab ia memang tolong ramai orang. Saya nak jadi sebahagian daripada mereka. Eh dah jadi pun heeeeee

Dengan Shaklee, ia boleh jadi asbab

👉 Mengembalikan kesihatan.
👉 Bantu orang untuk jadi lebih sihat, banyak susu, less stress
👉 Punca pendapatan.
👉 Akhirnya punca kebahagiaan sebab pelbagai masalah kesihatan dan kewangan dapat diselesaikan 

One step at a time..kan?

Nak jadi sebahagian kecil daripada kami? Jom hubungi 0132015399 😊😊😊

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.