Upt positif setelah double line pregnancy test kelihatan buat ibu lewat haid gembira rasa nak menangis


Bila upt positif memang tak sangka bila dah lama ternanti-nanti. Bakal ibu ini terkejut bila nampak double line pada pregnancy test yang jelas kelihatan. Terus beliau wassap saya untuk hantar gambar pregnancy test tersebut. Rasa sakit pinggang berterusan yang tidak selesa mendorong beliau untuk buat ujian tersebut. Gembira bukan kepalang sampai rasa nak nangis bila hasilnya positif.

Customer saya yang ni dah lama kahwin. Sebelum ni tinggal berjauhan. Bila dah duduk bersama, masih juga tak de tanda-tanda mengandung.

Sehinggalah dua bulan lepas, beliau dan suami terbuka hati nak cuba Set Kesuburan Shaklee.

Mereka juga ubah cara pemakanan dan cukupkan minum air lebih banyak setiap hari.

Sehinggalah malam tu saya dapat mesej daripada beliau, nampak DOUBLE LINE.


Ya Allah. Bersyukur sangat. Allah je yang tahu apa yang saya rasa bila dapat mesej sebegini. Rasa puas dapat jadi sebahagian dalam ikhtiar mereka.

Semoga mereka dapat baby sihat sebagai penyeri keluarga. Penantian yang membahagiakan akan bermula....


Sarah si SiD superb ('',)
Bestnye nak dapat baby baru... Nak jugak boleh?? Hihihi

#setkesuburanshaklee

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment