Kulit cerah berseri dan sekata, parut memudar?

Orang tengah sibuk nak cari/ masak juadah buka puasa saya sibuk duk tengok gambar lama. Ahakss. Terpandang gambar tahun 2013. Masa tu dah setahun amal Shakl33 sebab anak saya yang no 2 dah setahun lebih.



Tapi masa tu cuma makan set susu je. Tak fokus pun set kulit ke, set kuruih ke.. Fokus BF je nak cukupkan ekslusif 6 bulan. Berjaya. Malah dah lebih dua tahun pun masih menyusu badan walaupun bukan ekslusif.

Nampak saya cam chubby masa  ni. Standard la kan mak-mak menyusu nih...

Kulit pun mak ai baru saya perasan sawo2 matang gitu dan tak sekata. Sangat!!πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

Alhamdulillah. Bila compare ngan gambar sekarang, jauh beza. Kulit lebih cerah, sekata.

Walau pun saya takde jerawat merah tu, tapi sekali sekala kalau terlebih makan manis naik juga dia sebijik dua. Tapi dua tiga hari lepas tu dah surut. Pandai jemput jerawat, kena la pandai halau juga kan😊. Vitamin C nilah yang wajib makan setiap hari kalau nak halau jerawat jauh2, nak kulit lebih cerah.

Tapi kalau banyak jerawat yang merah2 tu camana? Ha nak tahu meh wassap meh. Saya kongsi tip kasi kecut itu jerawat sebelum raya. Bulan puasa lebih mudah nak halau tau... Sebab nak raya. Motivasi dia lain macam.  πŸ˜Š

Ingat tu. Wassap saya ye 0132015399

#liveamazing
#amazingshakl33
#vitaminc
#sid890066

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.