Alfafa bantu tingkat kesihatan saya

Orang nak selpie sikit dia pun nak masuk jugak.
Kiri kanan kiri kanan "Adik nak masuk jugak". Tak puas hati selagi tak nampak dalam screen... Nampak mata ngan rambut sikit pun dah puas hati ha ha ha... Mumtaz mumtaz..

Janji masuk.



Eh nampak tak saya pegang apa tu? Inilah vitamin feveret sejak tahun 2012 tau awak-awak... Setia sungguh sampai sekarang pun makan lagi...

Dolu-dolu, ambil alfafa sebab nak bagi pekat susu. Nak cukupkan nutrisi katanya. Mula-mula. Kemudian, macam-macam kesan sampingan pulak yang saya dapat. Rupanya si Alfafa ni banyak fungsi dia. Maklum le pokok 1001 guna nama timangan dia.

Apa istimewanya Alfafa?

👉 Dialah bantu saya dalam penyusuan. Paling banyak saya
makan 6 biji je dulu. Sekarang, lebih daripada tu.

👉 Dialah bantu saya kalau membuang tak berapa nak lawas.

👉 Dialah bantu saya cuci darah, cuci hati, cuci usus, buang kolestrol, buang toksin

👉 Dialah bantu saya hilangkan gatal hidung dan badan sebab makan seafood

👉 Dialah jugak yang bantu saya legakan sengal-sengal badan

👉 Dialah jugak yang bantu jaga peranakan wanita. Hanya mereka yang dah ambil tahu kesannya. 18sx kalau nak cerita kat sini. Nak tahu lanjut pm tepi neh..
👉 Satu lagi sebab sifat alkali dia, dialah jugak kurangkan asid dalam badan...

Kalau dulu, dengar2 je kan.. Tu ha saya dah cerita pengalaman saya sendiri. Best tau alfafa ni... Badan jadi ringan.

Sekarang saya tambah lagi satu fungsi dia, salah satu vitamin masa detoks parasit... Parasit tak suka dia tau.. Sebab dia jaga perut kita..

Oh tak lama dah nak start detoks. Botol sekarang pun dah nak abis.. Tapi takpelah. Alfafa ni pun baru je restok. Kalau ada yang nak, ready stok ada je tu. Molek sangat buat detoks bulan ramadan ni. Toksin kurang berganda-ganda sebab ada pemangkin si Alfafa seribu guna...






sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.