Beza kurus dengan diet dan detoks


"Awak dah kurus, takyah detokslah"

Saya usaha untuk detoks walaupun tak de lelemak yang kelihatan sebab orang nampak saya kurus (yang tersorok toksah cakap ),  sebab saya usaha nak buang toksin... Musuh saya ni.




Bila toksin berkurang dalam badan rasa beza tau.

 Pagi bangun RINGAN, SENANG nak bergerak jadi orang nampak kita laju je... Sebab detoks ni bekalkan kita dengan nutrien yang kita perlukan, jadi kita akan jadi lebih cergas

 Kulit toksah cakap. Rasa macam LEMBUT je.. Perasan sekejap kulit macam baby

 Perut, rasa macam lebih ringan dan lebih bersih... KEMPIS PUN ye. Detoks ni akan buat bakteria jahat kurang, banyakkan bakteria baik...  Perut pun senang nak proses makanan, dengan kerak-kerak usus sekali dibuang, buat penghadaman jadi lancar, membuang pun best!

 Detoks ni takde cerita pun kita tak boleh makan untuk satu tempoh lama. Tapi detoks galakkan kita makan targeted nutrient untuk bantu organ penting buang toksin macam hati dan usus. Jadi, kita tidak berlapar dalam mendetokskan diri..

 Amat berbeza dengan memanjang diet, berat memang turun, pastu naik balik macam sama je tak berubah. Sebab fokus nak buang lemak, bukan buang toksin. Akibatnya dapat kesan yoyo..

Lihat bagaimana Puan Ebby memanfaat set detoks sampai turun berat berkilo-kilo...


Cara Kuruskan Badan Dengan Betul Sambil Buang Toxin Dalam Badan from iReach HD on Vimeo.

Penting ilmu detoks ni. Bila faham, rasa bertanggungjawab untuk buang toksin...

Sape rasa dia kena buang toksin, angkat tangan☝

Nak tip detoks?

Wassap je  laju2. I bagi consultation freeee lagi 

Maisarah
0132015399
Detoks tiap-tiap bulan best! Tengok apa kata mereka...


















sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.