Manfaat kolagen termasuk mengurangkan sakit sendi lutut kaki?

Lutut ni ( sambil ketuk-ketuk kepala lutut kanan) pernah cedera tau. Lama dulu masa tingkatan dua. Jatuh basikal. Tak pergi ke hospital pun. Urut biasa-biasa je.

Awal tahun ni cedera lagi. Masa kenduri. Silap saya jugak. Dah elok pakai flat shoe, saya tukar pakai kasut yang bertumit. Walau tumitnya tak tajam, tapi secara kasarnya memang ia mengundang sakit lama.

Dah cedera, datang sakit lama, tekan pulak minyak pagi-pagi sejam pergi, petang-petang sejam balik, kat jalan JEM Kuala Lumpur tu.

Lepas tu pulak, saya ni kuat berjalan. Kalau kuat berjalan naik kete tak apelah. Ni berJALAN GUNA KAKI ok. Laju macam lipas kudung especiallynya hari Jumaat. Time tulah nak ke pejabat pos, time tulah nak cuci mata tengok baju hehehehe.

Tempat kerja, toksah katalah. Agaknya berapa ribu sehari kita berjalan. Kesian jugak kat lutut ni..

Nak jaga sendi lutut dan sendi lain salah satu ingredient penting adalah Collagen.

6 Manfaat utama kolagen:


Bukan untuk kulit je. Tapi untuk sendi juga tau. Jadi huntunglah sapa-sapa yang dah makan kolagen ni...😊😊😊

Mak beliau dah tak sakit sendi lutut kaki asbab makan kolagen


Nak dapatkan maklumat mengenai kolagen ini? Whatsapp je saya terus ye.

Maisarah
Hari-hari makan kolagen nak sendi lutut baik😊

SID 890066
0132015399


KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment