Kenapa Vivix Shaklee?

Kenapa Vivix Best?

Nak cerita, ada seorang makcik yang dah amalkan Vivix. Alhamdulillah, kesannya positif. Tapi kemudian dia tukar ke produk lain (dirahsiakan) sebab ingatkan Vivix ni sama je macam minuman botani lain. Harga produk tu pun lebih murah.

Namun lepas dah cuba produk lain tu sendiri, makcik ni cakap "hm kena makan Vivix jugak" dan makcik ni pun kembali mengamalkan Vivix setiap hari sampailah sekarang.

Kenapa perlu ambil Vivix ? Sampai boleh bantu mengurangkan simptom kencing manis & pelbagai kanser?

Jawapannya sebab Vivix ni ada Resveratrol yang memulihkan sel badan kita sampai ke tahap paling jauh iaitu DNA.



Kenapa pula vivix mahal? Sebab ia memang berkesan. Macam cerita makcik kat atas tadi. Memang dia rasa berbeza bila makan vivix. Peluang nak baik tu sangat tinggi sebab Vivix ni semula jadi...

Jom cuba vivix sebotol, memang tak cari dah yang lain...

Whatsapp saya tanpa segan 0132015399.


Sharing is caring.

Maisarah
0132015399
SID Shaklee Kajang
SID Shaklee Bangsar
SID Shaklee Lrt 

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.