6 sebab sokong cara guna nutriferon untuk lindungi diri daripada Virus Zika masuk Malaysia

Mcm yg kita semua dah tahu, virus Zika masuk Malaysia sejak hujung September setelah Kementerian Kesihatan sahkan seorang wanita berusia 58 tahun di Klang, Selangor sebagai mangsa pertama dijangkiti virus Zika di Malaysia. 
Setakat hari ni dah ada 7 kes kat Malaysia. Itu pun yang dilaporkan dalam bulan September sahaja. Lain-lain kes yang dilaporkan sejak itu memberikan keputusan yang negative.  
Jadi, mari lah kita sama2 usaha untuk dijauhkan virus sebegini. Selain doa depan sejadah, jangan lupa jugak untuk berusaha. Bersihkan kawasan rumah. Kalau area rumah tu banyak nyamuk cuba lah bawak pasang kelambu. 
Lagi bagus sapu herbal blend jugak kasi nyamuk tak boleh dekat sebab dalam krim ni ada rosemary. Nyamuk tak suka bau rosemary ni. Dan paling penting, usahakan kita sekeluarga telan Nutriferon. Kalau boleh, extra dose sikit pun takpa.
Zika ni sama la macam denggi, tak ada ubat atau vaksin, jadi bergantung pada sistem imun kita untuk lawan jika dijangkiti.
Nutriferon tak ada kajian yang mengatakan dia boleh melindungi daripada virus denggi atau zika, tapi ada 6 sebab kenapa mesti pilih Nutriferon untuk perisai tubuh:
1. Terbukti hasil kajian ke atas manusia - campuran fitonutrien berkesan & selamat memberi sokongan imun yang tepat pada setiap peringkat sel.
2. Meningkatkan paras interferon dalam badan secara semulajadi. Interferon adalah kumpulan protein penting dalam sistem imun tubuh.
Ia dihasilkan secara semulajadi dalam badan. Kat hospital, memang ada ubat interferon digunakan bagi merawat Hepatis B, AIDS dan kanser & paling mahal dalam bil hospital.
3. Dicipta oleh penemu interferon - Dr Yasuhiko Kojima yang menemui interferon semula jadi pada tahun 1954. Dah lama.
4. Rumusan nutriferon berpaten yang ekslusif. Sebelum dipasarkan, ia telah melalui ujian yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan & prestasi.
5. Dikaji selama 40 tahun menggunakan jutaan sebatian sebelum Dr Kojima menemui ekstrak 4 tumbuhan utama yang boleh meningkatkan interferon secara semulajadi secara berkesan dalam tubuh.
6. Sejak Nutriferon dibangunkan, beberapa siri kajian klinikal ke atas manusia telah didokumenkan memberitahu keberkesanan suplemen ini. Ia dimuatkan dalam jurnal perubatan, seperti Journal Gastroenterology, Clinical Pharmacology and Complementary Medicine - menghebahkan pelbagai faedah Nutriferon sebagai penggalak interferon semula jadi.

Jadi, ada banyak sebab yang sokong anda pilih nutriferon sebagai penggalak sistem imun. walaupun takda ubat tau vaksin, sistem kekebalan tubuh memainkan peranan penting.

Anda mengalami simptom zika? Cepat dapatkan Nutriferon segera dengan hubungi no 0132015399.

Maisarah
SID pro 890066, Kajang

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment