Lamaran kali ke berapa entah?

Sambil2 berehat dah nak tido, Kak Sar nak kongsi sesuatu.
Kak Sar sendiri pun pening setiap kali hujung bulan dua belas.
Bulan kritikal untuk KakSar dan suami. Eh rasanya bulan kritikal untuk mak ayah yang ada anak. Lagi ramai anak lagiiiiiii kritikal. Kan?
KakSar baru dua nak sekolah. Sorang preschool campur pengalaman pertama anak nak masuk sekolah rendah. Fuh mengumpul jugaklah sebelum bulan dobelas.
Masa ni lah jugak nak bercuti ke sana ke mari sebab cuti sekolah anak panjang, di samping memenuhkan aktiviti anak seharian.
Tambah pulak nak kena renew roadtax kereta. Sebijik kereta, dua bijik kereta.. Motorsikal... Semua perlu renew... Kan...
Macam2 cara nak kumpul duit2 ni... Pejam mata tanam pokok duit2 pun boleh...hihihi
Tapi masalah tak selesai.
Memang kena rajin mengumpul daripada awal tahun. Inilah yang KakSar buat saban tahun. Simpan dan kumpul. Kalau tak simpan, mana nak cekau duit2. Pokok duit tak pernah tumbuh. Hihihi kalau tak dah lama KakSar petik je.
Hat rajin main kutu, hat rajin buat 5 6 7 tabung...
Haa buat... Jangan tak buat... Sambil2 menabung, KakSar pun nak bagi cadangan.
Tambah income sikit2 lama2 jadi bukit.
Kalau dah tiap2 tahun banyak tu je yang dapat kumpul dengan gaji naik sikit, tapi harga barang naik doble triple. Tak larat gaji tu nak kejar semua barang yang naik2.
Meh KakSar bisik sikit. Nak LAMAR korang yang rasa sesak awal tahun, jom kita berbisnes sama2.
Bisnes ni kekuatannya adalah SHARING. Korang kan suka share2 ni kan. Janji ada hp, ada internet, bermodalkan MAHU, insya Allah boleh jalan bisnes baru korang.
Group support kiri kanan belakang tu yang paling bahagia. Janji NAK je.
Eh panjang pulak bisik2 KakSar. Okeylah. Kalau berminat, dengar dulu makkumat lanjut, kemudian decide.
Its NOW or never tau. Fast ACTIoN Fast Result.
KakSar
0132015399
Tunggu dilamar jadi mentor bisnes korang. Hehehe
#tsunamishaklee
#tim6awesome

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment