Makan vitamin teringat kampung?

Bila mana makan vitamin teringat kampung... pelik?
Pelik, tapi inilah yang benar.
Vitamin yang mengingatkan kampung halaman sebab makayah ada kat sana- Omega Guard!!
Mak saya ni duluuuu.. memang susah nak turun berat. Biasa la. dah masuk 60 series ni metabolisme dah turun berkali-kali ganda. Toksah kata beliau, kita ni yang 30series pun ada yang dah menurun mentabolisme kan.. mak saya dulu umur2 saya ni pun kuruih kering...
Cuma bila meningkat 40an makin lama makin meningkat beratnya.
Jadi yang bestnya, bila start consume omega guard dan geng baik dia lecithin, lemak-lemak menghilang macam kena sedut.


Badan dia mengecil. Ramai yang perasan. tapi idopla dia tanya mak saya makan apa. kalau tanya,terus je bagitahu makan shekliii... hehehe
Korang nak kecikkan badan? Nak buang lelemak degil? Jawapannya omega guard dan lecithin!!!
Omega guard vitamin kegemaran ibu saya.. sebab baju dia dah makin longgar... asal abis je.. nanti ada la post FB daripada adik saya... " ma nok omega guard" hihihih zaman canggih ikut FB lah. Jom tengok wajah mak saya jum kat komen ... jeng jeng jeng
#tsunamishaklee wow
#liveamazing everyday
#shakleeeffect natural
#landmarkstudy marvellous
#tim6awesome always cute

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment