Kolagen terbaik atasi Kesan UV terhadap kulit

Petang2 macam ni saya lebih suka duk dalam rumah. Memerap. Nak kuar time gini kepanasan...
Matahari dulu ngan sekarang berbeza.. Eh Matahari sama je..
Persekitaran bumi yang dah makin panas, dan ozon menipis... Tu yang bahang tu.
Kalau sinar uv kena muka terasa bahangnya. Pukul 11 pagi pun lain macam dah...
Kulit ni kalau perasan ada yang warna tak sama. Kalau duk bawah panas, mula la dia menggelap.
Kalau dibiarkan, banyak masalah kulit yang melanda khususnya kulit muka.

Kesan UV terhadap kulit.

Kesan radiasi UV boleh merosakkan kulit.Kulit muka tak pakai pape perlindungan, dengan kolagen tak cukup...memberikan kesan surnburn dan jeragat tumbuh banyak, daripada sikit2 jadi tebal, gelap dan buat kulit kusam. 

Lama-lama, kesan penuaan jelas nyata seperti garis halus, kedut, kulit kering, kulit menipis, kulit jadi kasar dan berkuping, kendur, kedut kasar dan ada kutil.


Tu pasal ai makan collagen. Nak bagi kulit kuat dan lembut pasal collagen ni bahan utama kulit. disamping tu penting minum air yang banyak sehingga 3 liter sehari untuk mengembalikan kelembapan kulit.

Saya nak jadi macam adik kita ni.. Jeragat hilang, sunburn hilang, kesan calar balar hilang, kulit cerah satu badan. Pastu kulit terasa sangat lembut...

So far inilah kolagen terbaik yang boleh mengembalikan kelembapan kulit anda.



Mohle kita makan collagen berjemaah.

PROMO COLLAGEN MURAH BULAN NI!!
Nak Order, whatsapp laju2 0132015399

Maisarah Mohamad
Hai, jeles tengok kulit baru dia... Awak pun jeleskan?


sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.