Kolagen asli terbaik mudah diserap dan paling selamat

Bila sebut collagen je mestilah terbayang kulit cantik, gebu, glowing dan awet muda... Si pemakai pun tampak lebih ceria sebab dah cantik kan. Kulit pun terpanggil-panggil untuk dipuji oleh si pemuda, pemudi, malahan yang dah berpunya pun. Hiks.

Manfaat kolagen sangat banyak.


Tapikan,  tahukah anda sebenarnya collagen sangat banyak kegunaan dia? Maksud saya saaaaaaaaangat banyak (sambil senyum dan depangkan tangan).

1)Kolagen membina tulang rawan kita.

Kolagen menyumbang dalam pembinaan tulang rawan kita. Ehh tulang rawan tu yang mana? Ia tulang lembut yang menyambung sendi kita. Kalau makan ayam anda pasti perasan pada sendi2 ayam tu ada lapisan lembut berwarna putih bila di makan ia memberikan rasa sedap dikunyak. Kruk krak bunyinya. Itulah rawan. Bila rawan tidak cukup kolagen, ia boleh tercedera dan menipis. Hasilnya, sendi kita semakin lama semakin haus akibat geseran hasil pergerakan kita.

2)Kolagen membantu dalam metabolisme badan.

Kalau anda nak tahu, kolagen sebenarnya turut membantu meningkatkan metabolisme badan. Makin kita berusia,  metabolisma semakin menurun. Anda yang berumur 30 tahun ke atas ini dah tahap wajib untuk makan colagen ye. Metabolisme badan yang perlahan akibatnya badan senang naik. Tapi nak turun bukan main payah. Sendiri alami mesti tahukan... Ahaks...

3)Kolagen juga merupakan bahan binaan organ lain seperti usus

- Kolagen juga merupakan bahan binaan organ lain seperti usus. Bila tak cukup kolagen, usus kita senang 'bocor' yakni usus kita akan menyerap benda yg tak sepatutnya seperti toksin! Usus sepatutnya menyerap nutrient dan menapis toksin daripada masuk ke dalam salur darah. Tapi jika bocor, semua pun dia bagi lalu.... Itu yang senang nak berlaku darah kotor, darah ada jangkitan, darah ada toksin dan sebagainya!

Anda dah nampak, baca dan faham kenapa kolagen sangat penting kepada manusia. Bukan untuk cantik sebenarnya. Tapi untuk fungsi normal badan. Satu fitrah yang mana ia adalah satu KEPERLUAN! 

Siapa kata kolagen tak penting, dia tak boleh terima hakikat yang badan dia perlukan kolagen untuk berfungsi dengan baik. Kena bersyukur tau. Ada sumber kolagen yang kita boleh makan untuk topup keperluan kolagen kita. 

Banyak manfaat kolagen dan kolagen ni bukan senang-senang nak dapat. Lagi-lagi yang asli, halal dan bebas toksin. Ia mudah diserap dan paling selamat. Mana nak dapat yang baik macam ni? Jauh di dasar lautan sana tempat asalnya.

Tapi mesti anda pernah dengarkan. Nak kolagen ni senang orang kata... makan kaki ayam. Tapi banyak mana sangat kolagen tu. Makan kaki ayam hari-hari? Yang tak suka kaki ayam bagaimana? Ye tak?

Alang-alang nak makan kolagen tu, cari kolagen asli, selamat, berkesan, semula jadi dan paling penting senang diserap.

Anda pasti mahu memenuhi keperluan kolagen harian anda.

Jom kita tengok apa kesan mereka yang dah makan kolagen paling best ni.

Dark spot mula menghilang selepas 3 hari


Berita baik, bulan ni ada promo!!!! Beli 6 percuma satu... Pakat ramai-ramai beli, nanti boleh dapat free membership!! Boleh terus beli pada harga ahli. Peluang tak selalu datang nii... 

PM untuk pesanan atau order ye!!

Maisarah
Hari-hari makan kolagen, kulit glowing hilang kedut. Rawan kembali menebal, usus payah nak 'bocor'...

SID pro 890066 
Whatsapp 0132015399
#pengedarshakleekajang
#pengedarshakleetamankantanpermai
#pengedarshakleeplazapantai


sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.