Badan bertenaga dengan vivix buat saya cergas

Vivix ni memang magic sebab bila rasa lemah, kalau minum dia.... memang bertenaga.

Saya tadi petang lepas asar lemau betul. Nak bawak anak-anak main pun bukan main bercinta. Rasa nak tidur je.

Sebelum keluar minum vivix.

Siap gi kedai komputer cari wireless device untuk desktop pc. Tak mau pasang wayar panjang berselirat...Ni tengah teman si anak-anak main.Tempat main beraircond dan bertutup. Anak-anak main depan mata je...


Yang kerja mengurut bagus sangat ambil vivix.

Sebab saya kadang-kadang ada juga customer yang nak mengurut kalau tahu saya boleh urut. Biasa yang mengurut dengan saya adalah rakan terdekat dan keluarga.

Jauh beza kalau ambil vivix sebelum mengurut dengan tak ambil. Jika ambil, memang bertenaga je mengurut.

Apa kata orang lain yang dah pernah makan vivix?


"Vivix hebat... Hihi...Senang bangun pagi walaupun tidur lewat...Walaupun mengantuk tapi bertenaga...."- Juli Robani Othman, suri rumah sepenuh masa



"Alhamdulillah, semuanya semakin ok.. da 3 bln leya amalkan..skrg leya makin aktif..sekarang leya dah tak nampak muka seday mak abah dan husban bila diorang tengok leya semakin aktif.. syukur sangat.." -Leya, pesakit kanser



"Abah mula minum vivix hari isnin (15/2/16). Semalam (18/2/16) saya call abah, abah bagi tau yang dia tak rasa letih pun bila seharian jaga kedai. Kedua-dua tapak kaki lebih merah dari sebelum ni. Awal-awal minum abah rasa urat cekang, sakit sikit tapi dah hilang"- anak Abah


"Mak mertua sy bgtau skrg da bole pergi surau dgr ceramah sbb rasa lebih cergas dr sblm ni. Padahal sblm ni x larat nk pegi surau"- Menantu


"Skrg dh msuk botol ketiga... mmg nampak mil lg energetik..diabetes dalam bacaan terkawal & dia dah boleh menapak lbh jauh bila bersiar2..bese mil pilih utk dduk je"-Addiniah Nas, menantu


"Consume vivix dlm pantang... milk booster yg superb.. badan bertenaga extra..Alhamdulillah rmi tegur nmpk sihat wpn masih dlm waktu pantang."-Fazillah Abdul Ghani


Semua yang pernah ambil rasa bertenaga, makin aktif, tak rasa letih, lebih cergas, boleh menapak lbh jauh bila bersiar2, dan badan bertenaga extra...


Kalau anda tergolong dalam golongan yang badan tak larat, badan lesu dan tidak bermaya serta mudah mengantuk,  saya cadangkan minum vivix ni. Hubungi je saya untuk order.. saya boleh tolong orderkan... ngeee


Maisarah
0132015399

#Vivix
#tsunamishaklee
#teamrock

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment