Sedut Aura pemilik Shaklee?

Rentetan Global Conference Shaklee di Orlando, US

Salah satu daripada wishlist saya adalah dengar terus kata-kata orang yang berjiwa besar...

Mr Roger Barnett.
Ceo Shaklee

Billionaire yang sangat humble
Softspoken dansopan

Di usia 50an, beliau kelihatan sangat cool, energetic dan sentiasa kelihatan muda selalu.

Ini antara pujian yang di berikan SID lain yang pernah menemui beliau..

Di Conference Shaklee baru-baru ni, Mr Roger Barnett  sempat beramah mesra bersama delegasi daripada Malaysia dan beliau meluahkan penghargaan dari hati ke hati kepada mereka.

Beliau sangat memberi inspirasi kepada saya sebab berjaya bawa Shaklee jauh mengatasi syarikat mlm supplemen yang lain.

Satu-satunya syarikat yang ada kajian landmarks sendiri. Pihak ketiga ye. Bukan sendiri buat. Bukan sendiri claim.

Langkah yang berani ini meningkatkan kepercayaan terhadap produk selama bertahun-tahun dan telah terbukti keberkesanannya.

Bijak kan keputusan beliau? Tengok kat mana Shaklee sekarang. International.

Kalau boleh satu hari nanti nak dengar sendiri ucapan beliau depan-depan. Sedut aura habis-habisan.

Maisarah
Bestnye dapat jumpa si Encik Hensem ni...!!








KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment