Cara aktif di media sosial buat orang kenal siapa kita

Ada orang bila berbisnes, macam-macam cara dia guna.
Saya? Saya juga antara yang guna medium online.Yang selalu saya guna, FB dan juga blog rahsia.

Bila berkongsi, berkongsi rasa hati dan perasaaan..

Satunya bila guna medium online ni, bila berniaga
🔌Mesti aktif di media sosial , kalau saya FB dan Blog la.
🔌Blog paling saya suka sebab customer cari kita
🔌Banyakkan bersosial komen, like dan share dalam group-group pilihan supaya kita dikenali. Bila dikenali, orang suka dan percaya dengan cadangan kita..
🔌Mesti banyak sharing, kalau tak share orang tak tahu apa yang kita ada..
🔌Sharing mesti daripada hati...
🔌last but not least, doa, doa, doa. Mintak biar pun luar akal kat Boss rezeki kita, Allah Yang Maha Pemurah...
Kenapa kena buat semua ni?
Supaya orang tahu apa yang kita ada, dan tahu mana nak cari kita.... Kan kan kan?
Siapa yang bisnes online yang baca post ni, meh la share apa yang awak ada...

Maisarah
Sharing dari hati...

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment