Bisnes online guna handphone tanpa modal besar

Dulu-dulu saya mula bisnes ngan laptop. Mula ada 1, pastu skrin bermasalah, beli lagi satu yang murah.

Satu hari anakku tantrum dicapainya laptop yang kedua ni yang ringan.

Sob sob sob.. Innalillah dua-dua laptop ku.....

Jadi sejak itu, saya menggunakan hp. Buat bisnes online guna handphone. Tanpa modal besar pun.

🐚Nak update blog boleh guna apps je
🐚Nak buat poster senang kat hp je, cepat pantas
🐚Nak update status FB pun boleh ... Guna buffer, automate je hari-hari waktu kerja
🐚Nak berkomunikasi dengan customer pun guna hp sama..

Inilah apps saya selalu guna...

📱Evernote  boleh simpan sebarang note, kandungan blog yang nak dipublish ,gambar, eh apa-apalah sampai resit buku pun nak simpan sini... Boleh sync account online... Jadi tak berat hp simpan banyak2 gambar. Sumbat je seme kat evernote tu..

📱Colornote pun.sama tapi takleh simpan gambar, note je boleh

📱Picsart @ sketch @ phonto guna nak edit gambar

📱Pastu nak publish status kita guna buffer atau social pilot, atau blogaway... Schedulekan aje sesiap...

All in one. Senang. Fleksibel. Di mana-mana kat dalam rumah boleh buat apa yang saya suka. Even masa anak tengah main, kita update le mana patut..

Eh anda berbisnes guna gadget apa? Share sini meh

#tsunamishaklee
#teamrock


KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment