Peluang bergambar dengan Astronaut Shaklee??

Ni kisah upline saya, Master Lyna Noh lagi. Sekarang mereka di Orlando mengikuti Conference Shaklee di sana.




Awal bulan Mac aritu beliau ada baca news tentang 'Astronout Scott Kelly returns to Earth after 1 year mission in space' . Ini yang terlintas ketika itu "Eh macam nama angkasawan Shaklee je ni, tapi takkan la kot hebat macam tu"

Ini sebahagian status FB beliau 5 jam yang lalu saat saya tulis entry ini.

'Harini berpeluang bergambar dgn pasangan kembar angkasawan ni Capt Mark (abang) & Scott (adik) Kelly. Speech diorang sangatlah powerful. Satu dewan beri perhatian. Takde yg berganjak dari kerusi pun

Antara pesanan Capt Mark & Scott:-

1. Mesti ada target, perancangan & kerja keras. Mereka dapat apa yg mereka dapat selepas kerja keras. Takde langsung mereka sebut "Saya bernasib baik..." Tapi "benda ni susah & kita kena kerja keras". Banyak kali diorang sebut "kerja keras".

2. Take small & tiny steps. Buat sikit2 dgn bagus dan betul. Istiqomah lebih baik dr nak buat semua tp satu pun tak sempurna.

3. Take risk, try & make correction. Beranikan diri buat benda yg tak pernah dibuat...kalau silap, next time betulkan.

4. Semua orang ada cabaran masing2. Fokus pada jalan kita, jgn kisah jalan orang.

5. Fokus pd benda2 yg kita boleh kawal & lupakan benda2 yg di luar kawalan kita. Tak berbaloi & bazir masa je nak layan benda2 yg kita takleh buat apa ni. Cthnya orang memburukkan kita... Toksah layan. Kill them with success & bury them with smile.'

FB  Master Lyna Noh

Pesanan kembar astronaut saya rasa boleh digunapakai untuk semua perkara. Bukan dalam shaklee aje. Yang baik jadikan tiruan dan amalan. Semoga kita juga dapat hasil yang menggembirakan.

Maisarah
Pengedar Shaklee dekat di hati
0132015399

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.