Bagaimana Shaklee mengubah hidup saya?

Bagaimana Shaklee mengubah hidup saya?
Panjang senarainya tu..
Yang pertama sekali sudah tentu daripada segi kesihatan...
Saya pernah cerita saya dulu ada masalah kesihatan. kalau saya tak mula Shekli, MUNGKIN saya dah alami macam-macam penyakit sekarang.. sebab tanda tu dah ada..
Alhamdulillah ditemukan dengan pemakanan ini, saya semakin sihat..
Dengan Shekli, saya bertemu banyak kisah inspirasi... SID, sideline, upline, masing-masing ada kisah yang boleh dikongsi dan diceritakan buat orang kagum sepanjang hari.. rasa kerdil bila bersama dengan mereka tapi pada masa yang sama nak juga jadi sama macam mereka.
dan yang paling penting, bila berShekli ni, saya jadi lebih dekat dengan PENCIPTA. Semakin hari, semakin manis amalan yang dibuat. kalau tak buat, janggal pulak rasa.
Budaya yang dibawa oleh group itu yang mahal. jadi bila nak berniaga, pilih produk yang memang no 1, dan juga group yang betul.
Biar berkat dan selamat kata orang... asasnya, agama...



Maisarah
Rahmat Allah mengatasi semuanya...


KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment