Landmark Study Shaklee berisiko tinggi boleh tutup kedai

Landmark Study Shaklee

Kita kalau nak beli pape mesti kita duk tanya sana sini..

Tanya kat A cakap apa..
Tanya kat B cakap begini pula..
Tanya kat C cakap begitu..

Sudahnya kita pening.. pening nak digest apa yang dorang cakap.. sebab semua cakap berdasarkan pengalaman dorang.. which is sangaatttt lah subjektif.. lebih-lebih lagi bab-bab makan nih..

Tapi dalam Shaklee tidak begitu sayang-sayang semua... Ada kajian yang buat korang tak yah nak tanya situ sana sini... dah ada rujukan yang sangat best.

ha kat sinilah datangnya Landmark Study Shaklee. En Roger Barnett sendiri yang minta data saintifik dikeluarkan sebagai bukti Shaklee benar-benar berkesan. Testimoni-testimoni semuanya datang daripada kajian yang dijalankan oleh pihak ketiga.

Bila dah ada bukti yang terbukti, rasa selamat tau nak makan. tanpa was-was.

Kajian ni, jika result dia bagus ke, tak bagus ke, akan tetap dipublish dan dishare kepada masyarakat umum.

Betapa En Roger ambil risiko yang sangat tinggi. Tapi sebab dia percaya Shaklee menyediakan produk terbaik dia teruskan juga dengan hasratnya itu...

Jadi, yang membuat kajian (pihak ketiga ni) adalah Dr Gladys Block & pasukannya. Mereka mengkaji dan membuat experimen pada sampel yang telah dikumpul. Jika keputusan teruk macam mana sekali pun akan di publish juga.

Kat mana nak cari kajian nihh? kat landmarkstudy.com je.. Memang untuk tatapan umum. Jom riki-riki.. bagus sangat ke kajian tu? Berkesan sangat ke vitamin Shaklee ni?

Sambil-sambil baca, kalau ada soalan nak tanya, Boleh selalu roger2 di 0132015399 ye...

#tsunamishaklee
#teamrock

Maisarah
Pengedar Shaklee di hati anda


KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment