Ada apa dalam beg duit saya?

Beg ni En Suami yang pilihkan.. Dia tengok beg lama kecik, yang ni banyak compartment supaya senang nak bawa barang-barang yang ke mana-mana nak bawak..


Beg ni sekarang yang selalu mengikut..(suami pilih ok). Barang yang saya takleh tinggal termasuklah
1/Beg duit
2/Kad Nama Bisnes
3/Buku nota
4/Pen
5/Pepper gingermint Plus
6/Cinch Tea Mix
Dua vitamin saya takleh tinggal sebab
👉 Lambat makan, perut berangin..
👉 Salah makan sakit perut..
👉 Makan cepat-cepat, lain macam perut rasa...
Jadi standby siap-siap peppermint ginger ni. Baru selesa perut. Angin pun mudah je keluar. Oppsss. Orang kat opis jangan risau, adab buang angin sentiasa dipatuhi...Ahaksss
Lagi satu yang bestnya, kalau jem teruk sangat, boleh je kemam peppermint ginger plus sebab rasa peppermint yang berangin itu..bagi saya relaks sikit nak menghadap jem...😂😂😂 macam makan chewing gum gitu rasa dia...
Jadi senang cerita, bawak je lah ke mana-mana...
Cinch tea tu pulak, ada masa pand kereta akan jadi sangat-sangat mengantuk... Kena la standby.. Kalau ada orang tolong ambil lain cerita... Bestnya pergi balik ada orang ambil..
Bila salah timing tido.. Habisss..... Bawaklah cinch tea tu dua tiga peket... Bagi segar mata... Kalau lupa topup.. Kenala berhenti tepi jalan tidur...
Jauh sangat ke tempat kerja..? Takde lah jauh sangat......
Tapi pergi balik mesti sejam jugak...kalau ada gangguan jalan raya, naik sejam setengah... (Menguapppppp). Nasib baik ada cinch tea...😊😊😊

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.