Empayar besar dan kukuh

Petang-petang cuti begini, otak ligat berfikir.
'Empayar besar dan kukuh'
Bila berniaga, kita adalah usahawan. Usahawan ni bukannya semata menjual. Tapi berkongsi penyelesaian kepada masalah yang di hadapi masyarakat sekeliling.
Saya pun samalah. Sehabis boleh nak berkongsi penyelesaian dalam masalah kesihatan kepada seramai mungkin. Benda baik, takkan saya nak rahsiakan.
Jadi bila berbisnes, sangat penting untuk kembangkan empayar sebab ia menunjukkan kita serius berbisnes. Bukan saje-saje. Bisnes yang BERJAYA akan berubah bentuk daripada kecil berkembang menjadi BESAR. Kita ada target yang kita nak capai seperti
🔌Saya dan kumpulan saya nak sampai kepada masyarakat seramai mungkin. Besarkan network orang kata. Dan saya sangat percaya pemasaran mulut ke mulut sangat berkesan bila dah merasai keberkesanannya.... Makin ramai makin bagus.
🔌 Saya dan kumpulan saya boleh bantu orang lain yang nak cari pendapatan tambahan bagi yang nak. Bisnes ni mengikut masa kita. Sangat fleksibel. Mana masa terluang, kalau kita buat, kita yang dapat. Modal pun rendah. Boleh buat full time atau part time. Makin ramai berjaya dalam bisnes, maknanya itu bisnes yang baik.
🔌Bila dah ada pendapatan, saya percaya banyak hutang-hutang dapat ditutup.dan dilunaskan. Lama kelamaan kita sampai ke tahap bebas kewangan, yang mana jika berlaku kecemasan, kita mampu buat keputusan pantas, even dalam setiap hal kehidupan. Bila makin ramai yang dapat kebebasan kewangan, makin ramai yang telah dibantu keluar daripada kemelut hutang.
Ha tu sebab saya nak besarkan empayar saya. Saya nak bantu diri saya, keluarga saya dan juga masyarakat sekeliling. Jadi kena rancang strategi dan buat apa yang saya rancang. Tindakan tu paling penting kalau nak besarkan empayar bisnes.
Sihat itu ceria, gembira, bahagia.
Memiliki kewangan bebas juga bawa bahagia.


Dapat bantu masyarakat juga bahagia ceria di dunia juga di akhirat sana..
Moga empayar saya besar dan kukuh... Kukuh sehingga mengalirkan pahala berlipat ganda, sebagai salah satu cara nak masuk syurga 😍😍😍😍
Baru betul BERJAYA. Marilah bersama MENUJU KEJAYAAN yang selalu dilaungkan dalam azan...

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment