Model Cilik pegang tong ESP protein soya Non GMO yang mengenyangkan...

Petang ni ke kenduri kita. Suka hati betul anak-anak, berebut nak pegang tong ESP. Jadi model jap.

Eh bulan ni pun berebut-berebut mak-mak nak menten cantik, mak-mak nak susu badan pekat duk beli ESP.

Saya pun tak lepaskan peluang beli untuk buat stok. Maklum la, hari-hari minum buat breakfast on the go.. Rasa kenyang tu lama....

Selain tu, kulit pun cantik, akar rambut kuat, kuku comey... Eh tu yang luaran je..

Yang dalaman? Nak jaga rahim pun makan ESP tau..

Protein ni protein organik soya Non GMO. Tak diubah langsung dia punya sifat semulajadi. Daripada awal penanaman hinggalah cara diproses di kawal supaya nutrien tak hilang. Proses pun guna cara luar biasa, bukan biasa-biasa.. PROSES GUNA AIR.

Jadi saya tak risau sebab makan protein yang semulajadi sumbernya...
Apa nak risau... Orang yang dah makan shaklee 40 tahun pun makin awet muda....sihat.walafiat..
Saya pun nak jadi nenek yang kelihatan muda juga... Sebab tu beria jaga kesihatan sekarang..
Ada yang nak join makan ESP? Semalam baru borong... Alang-alang ada kelas, beli le sekali....

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment