Pernah dengar serah diri untuk berbisnes?

Serah diri berbisnes?
Dah tersurat menyinggah vitaminsemulajadi.com beli vitamin.


Punya la ramai duk share bagusnya produk Shaklee, jadi saya dengan beraninya mula terjebak dengan set susu nak bagi ibu bertenaga dan susu pekat penuh berkhasiat.
Bermula dengan set basic, bermulalah pengembaraan saya dengan dunia vitamin..
Bila dah rasa kesan tu sendiri, kongsi kat kawan-kawan dan keluarga, ada permintaan rupanya...
Lalu, sebab rasa nak kongsi kebaikan Shaklee dengan ramai orang, saya pun serah diri untuk buat bisnes ni.. Kat.siapa? Siapa lagi kalau bukan upline saya....
Eh korang ada yang nak serah diri juga nak buat bisnes ni?
Meh roger2 meh...
Maisarah
Pengedar Shaklee di hati anda
0131015399

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment