Pakej percutian percuma dengan Shaklee bawa badan aje?

Tengok betapa cerianya upline saya (paling kanan) bersama -sama dengan delegasi lain ke Orlando, US untuk trip Shaklee. Ini merupakan pakej percutian percuma dengan cara mengumpul points pembelian. Gituuuu..

Gambar ni ketika mereka transit di Dubai  pada 3 August yang lepas.

Kita yang tengok ni rasa Bestnyeeeeeeeeee....
Tapi semua ni datang dengan usaha berbulan-bulan. Upline saya je dapat LIMA TIKET untuk bawa satu keluarga,kecuali baby takleh bawak sebab bawah umur 4 tahun.
Nak dapat satu tiket fuh.. daya usaha dah dasyat inikan pula LIMA TIKET?
Daripada yang kami tahu, trip shaklee memang lebih 5 bintang, semua disediakan dengan tip top dan siap dapat duit poket lagi... Bawak badan ajee...
Meleleh-leleh air liur kalau bab2 trip 5 bintang cenggini... Semua free..
Tapi nak dapat tu takde la free.. Kena usaha sebesar gunung... Ada berani? Kalau berani meh sembang tepi...
Maisarah
Pengedar Shaklee dekat di hati
0132015399
#tsunamishaklee
#teamrock

KakSar mengomel

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.

No comments:

Post a Comment