Cara hilangkan gastrik teruk dengan pulihkan dulu perut

Anda sakit gastrik? bagaimana cara hilangkan gastrik teruk?
Ramai dah customer yang makan ESP rasa lebih sihat bila kekerapan gastrik berkurang. Kadang-kadang mereka tak sengaja pun. Makan untuk tujuan lain, namun dapatan lain pula sebagai hasil.
Saya pun pernah kena. Tapi tak lah kronik. Sebabnya skip makan pagi. Jadinya dia tangkap ulu hati dan badan jadi berangin. Sendawa tak putus-putus. Ini saya la.. 
Apa yang saya buat dulu paling pertama sekali, minum ESP. Kemudian saya telan B Complex, Peppermint Ginger dan Ostematrix. Kemudian baring dan rehat tanpa bergerak. Relaks je..Lebih kurang sejam lepas tu Alhamdulillah sakit pedih perut tu hilang... tapi kena perhatikan juga, sakit perut boleh jadi appendiks juga macam apa yang berlaku kat suami saya ni..
Diserang gastrik mengerekot macam udang. Nak buat apa pun tak boleh. Nak tegakkan badan pun tak mampu, macam mana nak buat kerja kan.. Kena berehat je lah. Kalu kena kerja, kenalah tahan semua tu..
Lagi kalau yang tangkap angin naik ke kepala, siap pakej migrain sekali....
Akak ni bertahun-tahun menderita gastrik dan angin. Ambil ESP sebab nak kurangkan gula dalam darah, tapi kesan sampingan kekerapan gastrik pula berkurang... Apa yang beliau makan? ESP ...


'Alhamdulillah, bacaan gula normal, masalah angin berkurang. dan saya mula perasan, gastrik makin kurang menyerang. Malah sekarang ini, tiada lagi gastrik. Alhamdulillah'-Puan Natrah Mohamed, bangi

Apa kata mereka yang lain?

'Alhamdulillah cepat je pulih gastrik'- Noraimi Syazwani
'Membantu buatkan gastrik Nana hilang'-Nur Diyana Badrul Hisham
'Sekarang gastrik jarang datang kat saya'-Sricandy Iman


'jarang gastrik naik walaupun sekali sekala ada juga'



'Hilang terus sakit gastrik'


'Perut tak pedih'

Cek nak bagitau ESP ready stok sebab baru lepah borong kat HQ tadi 😊.. Nak? Bagitau je kat 0132015399. Berdesup sampai...

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.