Ada apa yang sedap di RNR Serdang?

Kak Sar kalau dah turun ke KL, kadang lalu jugak ikut highway plus.

Kalau nak balik Kajang, KakSar suka benor singgah RNR plus Serdang. Haaa... misteri tak?

Ada apa dengan RNR Serdang ni sampai nak kena singgah?

Setiap kali balik ikut situ daripada KL, memang akan singgah. Jarang tak singgah. Kalau tak makan bihun sup, makan dia punya makanan orang lama2

Ubi cicah kelapa & Lempeng cicah sambal.

Bila dah suka makan, ai kakSar memang kena singgah.



Nak buat sendiri, pasar yang tiga kali seminggu dah takde. Tempat lapang tu dah ditutup. Nak bina sesuatu kat situ. KakSar tak pasti apa yang dorang nak bina sebab tak kakSar tak nampak lagi papan tanda tu.

Apa kaitan pasar? Konon kalau ada pasar, ubi kayu memang ada dijual.. Beli pastu masak Haha... Kononnya lah.

Ha sape2 nak makan dua tu, sila berkunjung ke RNR serdang tu. Tiap2 hari ada...

KakSar
Tetiba rasa nak pomot 😅

sarah m

Saya ibu berkerjaya dua cahaya mata. Berkongsi untuk manfaat semua. Pengamal suplemen Shaklee sejak 2012. Rasanya setakat ini Shaklee supplemen paling berkesan pernah saya amalkan.Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee :maisarahmohamad.uv(at)gmail.com sms/whatsapp/telegram 0132015399.